loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: قدرت تیم ها متوازن تر شده است
ونگر: قدرت تیم ها متوازن تر شده است

ونگر: قدرت تیم ها متوازن تر شده است

 

منچسترسیتی در حالی فاتح لیگ شد که تنها 7 امتیاز فاصله بین تیم قهرمان و تیم چهارم دیده میشد. آرسنال که از نظر زمانی بیشتر از هر تیمی صدرنشین لیگ بود، در نهایت چهارم شد و سهمیه پلی-آف لیگ قهرمانان را گرفت.
 
حالا ونگر برای فصل پیش رو تیمش را با خرید الکسیس سانچز، متئو دبوشی، دیوید اوسپینا و کالوم چمبرز تقویت کرده و به نظر میرسد آرسنال از سال هایی که باید ستاره هایشان را میفروخت فاصله گرفته است.
 
"باید بگویم قدرت تیم ها در لیگ برتر نسبت به پنج یا شش سال گذشته متوازن تر شده. دلیلش هم "قانون مالی منصفانه" است که به ما قدرت و شانس بیشتری نسبت به پنج سال گذشته داده است.
 
"در دو فصل گذشته داستان از دست دادن بازیکنان کلیدی تغییر کرده است. چون حالا قدرت مالی تغییر آن را داریم. توانی که قبلا نداشتیم - من اینجا مینشستم و پیش خودم فکر میکردم بازیکن بعدی که خواهد رفت کیست؟
 
"ولی ما به جایگاه بهتری رسیدیم. این یک چرخه بازخور دار است. وقتی بازیکنان خوبی جذب میکنید، همه میخواهند در تیم بمانند. ولی این روی دیگری هم دارد. میتوانید این را در ساوتهمپتون ببینید. اگر بازیکنان این تیم میماندند، باز هم اشنایدرلین درخواست خروج میداد؟ مشکل این است. این چرخه ای است که برای تیم ها وجود دارد."
 
ونگر از چالشی که پس از تمدید قراردادش پیش رو داشت آگاه بود و به ثباتی که آرسنال طی این مدت داشته است افتخار میکند.
 
"هرگز بهانه ای نیاوردم و مسئولیت را به عهده گرفتم. شرایط را میدانستم - زمانی که قراردادم را تمدید میکردم چالش را قبول کردم - با اینکه میدانستم چه چیزی در انتظارم است.
 
"شخصا فکر میکنم این کار حساس ترین و مهمترین بازه دوران حرفه ای من بوده است. اینکه باشگاه را با منابعی کمتر در بالاترین سطح نگه دارم. از همان ابتدا میدانستم شرایط چگونه خواهد بود و البته مهیج هم بود.
 
"آیا این کار را خوب انجام دادیم؟ تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که در بالاترین سطح ثابت قدم بودیم ولی برای کسب قهرمانی کمبود کیفیت داشتیم.
 
"تنها چیزی که در موردش میتوانم به شما اطمینان بدهم این است که هر چه در توان داشتم انجام دادم تا بهترین نتایج را بگیریم. آیا کافی بود؟ نمیدانم. آیا کس دیگری میتوانست بهتر کار کند؟ هرگز نمیدانید.
 
"هرگز انگیزه ام رنگ نباخت و تردیدی در آن به وجود نیامد. همیشه میخواستم بمانم. از طرفی میخواستم احساس کنم کارم خوب بوده است. به نتیجه ای رسیدیم، جام حذفی را بردیم، ولی میخواهیم برای جام های بیشتری بجنگیم و برنده شویم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰