loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: می خواهید دیابی حرفه ای که سزاوارش است را داشته باشد
ونگر: می خواهید دیابی حرفه ای که سزاوارش است را داشته باشد

ونگر: می خواهید دیابی حرفه ای که سزاوارش است را داشته باشد



این بازیکن 26 ساله پس از اینکه در آخرین دیدار فصل 6-2005 مقابل ساندرلند از ناحیه مچ پا مصدوم شده تا به حال هنوز نتوانسته آمادگی کاملش را به دست آورد.

دیابی در دیدار هفته گذشته مقابل منچستر سیتی پس از 3 ماه مصدومیت از ناحیه ران به میادین بازگشت و ونگر امیدوار است او برای دوره ای طولانی مدت آمادگی خود را حفظ کند.

سرمربی می گوید: " این دوره مهمی برای اوست، خودش نیز از این مساله آگاه است. او از هرجهت تلاش می کند اما نمی خواهید او را تحت فشار قرار دهید؛ چرا که به اندازه کافی متحمل فشار است. او خود را تحت فشار بسیار زیادی قرار می دهد.

" او بازیکن بسیار وظیفه شناسی است. باید ببینید چگونه کار می کند، چگونه هرروز متمرکز شده است؛ زیرا زمانی که بازیکنی به اندازه او سختی ها تحمل کند به بازیکنی بسیار حرفه ای تبدیل می شود، بسیار سخت کوش.

" بازیکنانی دارید که می توانند 5 بطری آبجو بنوشند، به تمرین بیایند، بازی کنند و به خانه بروند و هیچ اتفاقی برایشان رخ نمی دهد و بازیکنان دیگری دارید که به همه جوانب نگاه می کنند، آن ها خیلی زود در زندگی خود بسیار حرفه ای می شوند و او همیشه بسیار وظیفه شناس بوده است.

" دیابی زندگی بسیار جدی دارد؛ مشروبات الکی نمی نوشد، سیگار نمی کشد، [ به کلوپ های شبانه] نمی رود و در تمرینات بسیار وظیفه شناس است، بنابراین همیشه برای او احساس تاسف می کنید و همیشه به تخته می زنید که شرایط خوبی داشته باشد، راستش مسیری که او از آن عبور کرده غیر قابل باور است."

ونگر معتقد است زمانی که دیابی به آمادگی برسد بعد کاملا جدیدی به خط میانی آرسنال می دهد.

" او می تواند دفاع و حمله کند، در درگیری ها قدرتمند است. می تواند دریبل بزند، به بازیکنان پاس دهد. در تغییر فاز تیم بسیار سریع است. زمانی که توپ را دراختیار دارید می تواند به سرعت در زمین بدود و در هوا خوب است و با توجه به قدرت زیادش یک بازیکن جنگنده است.

" اگر عاشق فوتبال باشید و بازیکنی مانند آبو را ببینید می خواهید دوره ای حرفه ای که لایقش است را داشته باشد، به خصوص با نگرشی که دارد. باید در قبال او صبور باشید؛ زیرا چه اشتباهی انجام داده؟ هیچ چیز. باید به او یک فرصت بدهید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰