loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: همیشه متعهدانه بازی می‌کنیم
ونگر: همیشه متعهدانه بازی می‌کنیم

ونگر: همیشه متعهدانه بازی می‌کنیم

 
آرسنال فصل گذشته برای دومین سال متوالی جام حذفی را برنده شد تا با 12 عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم این رقابت‌ها شود.
 
سم الردایس سرمربی ساندرلند گفته است به بازیکنانی که کمتر بازی به آنها رسیده است میدان خواهد داد ولی ونگر می‌گوید آرسنال همه توانش را به کار خواهد گرفت تا به دور بعدی صعود کند.
 
"می‌خواهیم هر جامی که در آن شرکت می‌کنیم را برنده شویم. جام حذفی یکی از آنها است و این جام برای ما مهم است. اعتماد به نفس فاکتوری کلی است و اینطور نیست که شما از یک رقابت به رقابت دیگر آن را داشته باشید یا نداشته باشید.
 
"همه فکر من روی این مسئله است که تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا بازی بعدی را برنده شویم. بازی بعدی در جام حذفی است و این جام مثل همیشه برای ما رقابتی مهم است.
 
"در این هفته نیمه نهایی جام اتحادیه برگزار شد. همه تیم‌ها نهایت تلاش‌شان را انجام دادند. بازی اورتون مقابل منچستر سیتی را دیدم که یک بازی سطح بالا بود. متعهدانه بازی کردن تیم‌ها همان چیزی است که شما می‌خواهید. شما انتخاب نمی‌کنید که چه زمانی متعهدانه بازی کنید و چه زمانی بازی نکنید.
 
"جام حذفی رقابتی جدی است. من 6 بار جام حذفی را برنده شده‌ام - این یعنی اینکه همواره آن را جدی گرفته‌ام. در تمام تاریخِ این جام هیچ تیمی بیشتر از ما آن را برنده نشده است. این یعنی اینکه بردن آن اصلا آسان نیست. شما می‌خواهید این احساس را داشته باشید که تیم‌تان برای هر چالشی آماده است و جام حذفی هم یکی از رقابت‌های مهم برای ما است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰