loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ولکات تمدید می کند
ونگر: ولکات تمدید می کند

ونگر: ولکات تمدید می کند


ولکات که تنها در نخستین دیدار توپچی ها فیکس بود در سایر بازی های این تیم نمیکت نشین بوده در دیدار گذشته آرسنال مقابل وستهام به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و با به ثمر رساندن گل دوم تیمش نقشی کلیدی در پیروزی 3-1 مقابل وستهام ایفا کرد.

با توجه به پایان رسیدن قرارداد ولکات در پایان این فصل شایعات زیادی درمورد آینده او به گوش می رسد اما ونگر هنوز باورد دارد مرد انگلیسی تیمش قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش ولکات قرارداد خود را تمدید خواهد کرد یا خیر اذعان کرد: " به نظر بله اما نمی توانم چیزهایی که به من می گوید را به شما انتقال دهم.

" ما همواره در تماس هستیم. او ویژگی ای دارد که تمرکزش را حفظ می کند و می خواهد نشان دهد به طور صد در صد حرفه ای است و من برای این نوع نگرش احترام زیادی قائلم."

ولکات از ونگر درخواست کرده به او فرصتی برای بازی کردن به عنوان مهاجم نوک بدهد و رئیس اذعان می کند او هنوز می تواند این فرصت را به دست آورد.

" بازی تئو بر پایه حرکت با توپ، تنظیم سرعت و زمان و تمام کنندگی بنها نهاد شده است. او می تواند در جناحین و در مرکز بازی کند.

" درواقع این چندان مهم نیست. او در تمام کنندگی پیشرفت زیادی کرده است و حتی اگر در جناحین و یا مرکز بازی کند فرصت هایی برای گلزنی به دست می آورد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۲۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰