loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: پتانسیل را در نبری می بینم
ونگر: پتانسیل را در نبری می بینم

ونگر: پتانسیل را در نبری می بینم


سرژ نبری شنبه در تساوی 2-2 آرسنال مقابل ناپولی برای اولین بار در ورزشگاه امارات از ابتدا به میدان رفت، نوجوان آلمانی توپچی ها در این دیدار نمایش امیدوار کننده ای در جناح راست داشت و در نیمه نخست دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفت.

پس از گل اول ناپولی چیزی نمانده بود که ضربه چیپ نبری از فاصله 35 یاردی دروازه په په رینا را باز کند و ونگر خوشحال است که بار دیگر طعم حضور در تیم اصلی را به او چشانده است.

رئیس پس از این دیدار گفت: " چیزی که در او می بینم پتانسیل است.

" فرصت های زیادی ندارم که این بازیکنان را به درک آنچه در بالاترین سطح بازی نیاز دارند برسانم، فقط می توانم از بازی های پیش فصل برای این هدف استفاده کنم و این جایی است که آن ها می توانند ببینند ' اوه، چه شوکی، این همان سطحی است که باید به آن دست یابم' و خود را با آن سرعت تطبیق دهند.

" به همین دلیل سعی می کنم از این نوع بازی ها استفاده کنم، البته می خواهید به خوبی آماده شوید و در بازی ها بازنده نشوید و تجربه در این سطح را به بازیکنان جوان خود بدهید، گاهی اوقات این خیلی سخت است."

ونگر از نمایشی که تیمش در آزمون دشوار مقابل ناپولی داشت راضی است و معتقد است آن ها می توانند از دو هفته پایانی پیش از شروع لیگ به خوبی استفاده کنند.

" ما می خواهیم تسلط خود بر بازی هجومی را حفظ کنیم، در کارهای دفاعی کمی مصمم تر باشیم، سازمان دفاعی خود را بهتر کنیم و البته در دیدار بعدی خود و سپس مقابل منچستر سیتی پیشرفتمان در آن ها را نشان دهیم.

" ما دو بازی برای آماده سازی داریم و باید آماده باشیم، امروز شوک خوبی برایمان بود؛ زیرا این نوع آزمون ها همان چیزی است که در لیگ برتر با آن مواجه می شوید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰