loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کورس قهرمانی فصل آینده نزدیک خواهد بود
ونگر: کورس قهرمانی فصل آینده نزدیک خواهد بود

ونگر: کورس قهرمانی فصل آینده نزدیک خواهد بود

 
آرسنال اکنون در رده سوم جدول است و با یک بازی کمتر، 3 امتیاز از منچستر یونایتد بیشتر اندوخته. از طرفی فاصله چلسیِ صدرنشین با توپچی ها 14 امتیاز است. ونگر باور دارد چهار تیم برتر این فصل، برای فصل آینده قدرت بیشتری خواهند داشت.
 
"در تیم این احساس را داریم که می توانیم فصل آینده بر سر قهرمانی رقابت کنیم ولی این موضوع هنوز مشخص نیست چون ما پشت سر چلسی هستیم و در رقابت با سیتی و یونایتد. نمی دانیم آنها فصل آینده تا چه اندازه قدرتمند خواهند بود. هیچکس این را نمی داند.
 
"چلسی در این فصل فاصله خوبی ایجاد کرد چون فقط دو شکست داشتند. بنابراین باید بگفت که نسبت به عملکرد فصل گذشته، آنها در این فصل فاصله بزرگی ایجاد کردند. آنها در عقب زمین استحکام خوبی داشتند و در حالی وارد رقابت ها شدند که دیگو کاستا را جذب کرده بودند. او و سسک فابرگاس باعث تقویت آنها شدند.
 
"فکر می کنم وقتی مقابل چلسی بازی می کنید، می توانید استحکام آنها را احساس کنید. فکر می کنم فصل آینده مقابل آنها خواهیم جنگید و جدال نزدیکی خواهد بود. برای سایرین هم همینطور است چون لیورپول هم واکنش نشان خواهد داد."
 
ونگر ممکن است در تابستان وارد بازار نقل و انتقالات شود ولی می داند که اضافه کردن بازیکن جدید به تیم، به مسئله داخلی تیم هم ربط پیدا می کند.
 
"همیشه می توانید به مناطقی از زمین که نیاز به تقویت دارید نگاه کنید ولی گاهی درون تیم، استحکام مسئله مهمی است و به نوع بازیکنانی که کنار هم بازی می کنند ربط دارد.
 
"گاهی آوردن بازیکنان جدید ریسک کمتری دارد ولی جایی که قلب تیم قرار دارد، بازی کردن برای مدتی طولانی کنار یکدیگر مسئله مهمی است.
 
"داشتیم در مورد چلسی صحبت می کردیم. آنها خط دفاع تثبیت شده ای دارند که حالا برای دو یا سه سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند و کمتر از هر تیم دیگری گل خورده اند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰