loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کوکلن نقاط قوتش را به کار می‌گیرد
ونگر: کوکلن نقاط قوتش را به کار می‌گیرد

ونگر: کوکلن نقاط قوتش را به کار می‌گیرد

 
فرانسیس در 17 سالگی به آرسنال پیوست ولی تا قبل از دوره قرضی چارلتون در فصل جاری، فقط 26 بار از ابتدا برای توپچی ها به میدان رفته بود.
 
پس از فراخوانده شدن از دوره قرضی چارلتون، کوکلن از 26 بازی، 21 بازی را از ابتدا آغاز کرده است و حالا نقشی کلید در تیم آرسن ونگر دارد. ونگر در مورد دلایل ترقی هافبک جوان تیمش می گوید.
 
"(در اوایل پیوستنش به آرسنال) به او گفتم چیزی که در مورد او دوست دارم، بیشتر پتانسیل گرفتن توپ از حریف است تا بازی‌سازی. بنابراین او را برای کسب تجربه به صورت قرضی به فرانسه فرستادم. پیش از آن بین محوطه جریمه ما و حریف، متقاعد کننده بازی نمی کرد.
 
"سپس به چارلتون رفت و من کسی را فرستادم تا بازی او را تماشا کند. گزارش ها مثبت بودند و من پس از 5 هفته او را به آرسنال فراخواندم و او از این اتفاق خوشحال نبود. از او پرسیدم چرا خوشحال نیستی؟ او گفت من برای چارلتون هر هفته بازی می کردم ولی شما مرا برگرداندید تا پوشش ترکیب اصلی باشم، نه اینکه بازی کنم.
 
"در نخستین دیدار پس از بازگشتش به او بازی ندادم. سپس به مصاف وستهم رفتیم و او را از ابتدا در ترکیب قرار دادم. او متعجب شده بود چون پیش از آن در خانه مقابل کوئینز پارک رنجرز به او بازی نداده بودم ولی در بازی خارج از خانه مقابل وستهم این کار را کردم.
 
"پس از آن بازی، او دیگر از تیم بیرون نیامده است چون نقاط قوتی که دارد را به کار می‌گیرد - گرفتن توپ از حریف و به جریان انداختن بازی. چیز دیگری هم که در مورد او شگفت انگیز است، روی هوا هم خوب کار می کند چون پرش های خوبی دارد.
 
"همیشه به او یادآوری می کنم که همه ما در برهه هایی عذاب کشیده ایم و از او می خواهم همیشه توانایی هایی که دارد را به خاطر داشته باشد. این مثال خوبی برای کودکان است چون شما به خاطر یک ویژگی بارز که دارید وارد حرفه می شوید ولی گاهی آن را فراموش می کنید.
 
"این داستان مثال خوبی است ولی مثال خوب دیگری که وجود دارد این است که او در 17 سالگی به اینجا آمد ولی در 24 سالگی توانست به ترکیب اصلی تیم برسد. صبر و ذهن او در این راه باورنکردنی بوده است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۷۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰