loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: گارد توانایی و هوش لازم را دارد
ونگر: گارد توانایی و هوش لازم را دارد

ونگر: گارد توانایی و هوش لازم را دارد

 
رمی گارد مدافع سابق آرسنال که بین سال‌های 1996 تا 1999، 43 بار پیراهن توپچی‌ها را بر تن کرده است در نوامبر هدایت ویلا را بر عهده گرفت و تاکنون به دو تساوی ارزشمند برابر سیتی و ساوتهمپتون دست پیدا کرده است.
 
با وجود این ویلا هنوز در پایین جدول به سر می‌برد ولی ونگر معتقد است گارد تمام فاکتورهای لازم برای بالا کشیدن تیمش را دارد.
 
"پیش از اینکه پیشنهاد ویلا را بپذیرد با او صحبت کردم و به او گفتم که قبول کند. او توانایی و هوش لازم را دارد. تیم خوبی کنار او هست و در باشگاه بزرگی مشغول به کار شده به همین خاطر به او گفتم این پیشنهاد را قبول کند.
 
"چیزهایی در مورد استون ویلا می‌دانم. سال گذشته در فینال جام حذفی با آنها بازی کردیم و آنها همان تیم هستند. چند بازیکن فرانسوی مثل ادریسا گای، جردن آماوی، جردن آیو و جردن ورتوت را در نقل و انتقالات به تیم‌شان اضافه کردند - بنابراین کمی فرانسوی شده‌اند.
 
"این بازیکنان فرانسوی تا این اواخر چندان بازی نمی‌کردند. رمی آنها را خوب می‌شناسد و در بازی با ساوتهمپتون به آنها بازی داد. تا حدودی می‌دانم چه چیزی را در بازی با آنها پیش رو داریم.
 
"حالا بر اساس تجربه می‌دانم که در لیگ برتر برای اینکه با نتیجه مثبتی از زمین خارج شویم باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. بسیار مهم است که پس از بازی چهارشنبه شب نشان دهیم که می‌توانیم روی لیگ برتر تمرکز کنیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰