loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: گل های بی‌خودی خوردیم
ونگر: گل های بی‌خودی خوردیم

ونگر: گل های بی‌خودی خوردیم

 
توپچی ها در دقیقه 11 توسط مسوت اوزیل پیش افتادند ولی غفلت از هری کِین روی دو صحنه، نتیجه بازی را 2-1 به سود تاتنهام رقم زد.
 
پس از اولین روز سال جدید میلادی، گل های کِین، نخسیتن گل هایی بود که آرسنال دریافت کرد. ونگر می گوید تیمش بیشتر از این می توانست جلوی گلزنی تاتنهام را بگیرد.
 
"خیلی ناامید کننده است چون ما خیلی خوب شروع کردیم ولی (پس از گل) خیلی به دفاع کردن فکر کردیم و به اندازه کافی به بازی کردن فکر نکردیم.
 
"فکر می کنم در میانه میدان اشتباهات تاکتیکی خیلی زیادی داشتیم و توپ های زیادی را از دست دادیم که برای ما غیر معمول است. فراتر از این، دو گل بی‌خود خوردیم که شکست مان را توضیح می دهد.
 
"روی کرنری که با برخورد به بازیکن ما شکل گرفت، (پیش از آن) توپ می توانست دست ما باشد. وقتی کرنر زده شد، روی تیر دوم آنها را کاملا رها کرده بودیم. 
 
"روی گل دوم، فکر می کنم آنها را کاملا آزاد گذاشتیم تا روی دروازه سانتر کنند و هیچکس منطقه فرود آمدن توپ را پوشش نداده بود.
 
"پیش از گل، می توانستیم توپ را در میانه زمین مال خودمان کنیم و اگر این کار را کرده بودیم، می توانستیم به عمق دفاع آنها بزنیم ولی اصلا برای توپ نرفتیم و پس از آن کِین یک ضربه سر بی مزاحمت را درون محوطه جریمه زد.
 
"پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود و با تجربه ای که در دفاع داریم، درک کردن گلی که خوردیم سخت است. از کیفیت فوتبال مان ناامید شدم که به اندازه کافی خوب نبود."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰