loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : آنری برای کمک به ما اینجاست
ونگر : آنری برای کمک به ما اینجاست

ونگر : آنری برای کمک به ما اینجاست


انتقال قرضی 2 ماهه تیری آنری ، گلزن افسانه ای آرسنال ، پس از اتمام مراحل اداری و مسائل مربوط به بیمه همچنین عقد قرارداد با نیویورک ردبولز قطعی خواهد شد. ونگر امیدوار است این انتقال نیز همانند بازگشت 2 سال پیش سول کمپبل که با 11 بازی رویایی برای وی همراه بود ، موفقیت آمیز باشد.او از هواداران خواست انتظارات 10 سال قبل را از آنری نداشته باشند ، او ( ونگر ) تنها بعد از یک جلسه تمرین از آنری دعوت نمود تا به تیم سابقش باز گردد.

ونگر گفت : سل وقتی برگشت فوق العاده بود ، سل شبیه تیری است ، هردوی آنها به باشگاه متعهد هستند و شما می توانید به آنها تکیه کنید. بازی با تاتنهام را به خاطر می آورم ، سل واقعا فوق العاده بود ، این پسر ، پسر سه هفته پیش نبود و واقعا تعجب می کردید از اینکه او هنوز هم می تواند در لیگ برتر بازی کند. او ظرفیت فوق العاده ای برای مبارزه کردن داشت. اکنون ما تیری را داریم ، این تداوم  یک رابطه خاص با بازیکنان قدیمی امان است.

وی افزود : شما در دنیا چنین بازیکنان با کیفیتی را که برای 2 ماه در اختیارتان باشند هرگز پیدا نخواهید کرد ، شما نمی توانیند کارهایی که آنها انجام داده اند را از یاد ببرید ، آنها جاودانه شده اند ، هیچ کسی انتظار ندارد او تیری 10 سال قبل باشد. او اینجاست که به ما کمک کند ، نه اینکه ناگهان به بازیکن اصلی و رهبر تیم مبدل شود. من و خودش می دانیم که 34 ساله شده است ، اما او کلاس و هوشش را از دست نداده است.

ونگر ادامه داد : بازیکنان همه از آمدن او خوشحال هستند ، شما همیشه در زندگی می توانید از افراد با دانشی مثل آنری چیزهای مفیدی بیاموزید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۴۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰