loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : اوزیل مرد پاس های کلیدی است
ونگر : اوزیل مرد پاس های کلیدی است

ونگر : اوزیل مرد پاس های کلیدی است


هافبک آلمانی توپچی ها بعد از جدایی از رئال مادرید در سپتامبر و اضافه شدن به جمع آرسنالی ها ، اکنون به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده است.

تنها یازده دقیقه طول کشید تا او به بازی در آرسنال خو بگیرد و پاس بلند کیرون گیبس را با کنترلی دقیق و دادن یک پاس کوتاه برای ژیرو مهیا نمود تا او گلزنی کند.

اوزیل تا کنون شش پاس گل داده که از هر کسی در لیگ برتر بیشتر بوده ، همچنین او آمار بیست و نه پاس کلیدی در ده بازی را به نام خود ثبت نموده است. حتی این آمار از آمار آرون رمزی فوق العاده آماده که در سیزده بازی هجده پاس کلیدی داده و در رده ی دوم قرار دارد نیز بهتر است.

اما آرسنالی ها تقریبا با سبک بازی او آشنا شده اند. او شاید کل نود دقیقه دیده نشود و نتواند بازی خود را دیکته کند اما سهمی از بازی که در اختیار او قرار می گیرد غالبا تعیین کننده واقع می شود. پیروزی شنبه شب مقابل کاردیف یکی از این موارد بود.

آرسن ونگر گفت : " وقتی صحبت از پاس های کلیدی می شود ، او مرد شماره یک است. وقتی که او توپ را در اختیار دارد به عنوان یک بازیکن تحرک را در بازی ایجاد می کند. این چیزی است که شما به آن درک می گویید. درک می کنید که جایی خواهد بود که او شما را می بیند و یک پاس تر و تمیز با سرعت مناسب برایتان ارسال خواهد کرد "

" گل فلامینی در برابر کاردیف یک مثال فوق العاده برای این موضوع است. این ترکیبی از یک دید مناسب و سرعت خوب برای یک پاس بود. البته این تصادفی نیست که او هر جایی که بازی کرده بیشترین پاس گل را داده است ، زیرا او هر دوی این ویژگی ها را با هم دارد "

اما ونگر می گوید نباید بازی اوزیل تنها بر مبنای پاس هایی که می دهد مورد قضاوت قرار بگیرد.

او افزود : " نه ، شما باید او را در تمامی موارد بسنجید. اما هر بازیکن بزرگ یک قابلیت برجسته دارد ، یک ویژگی خارق العاده. در این مورد مساله ی خیلی مهم کیفیت است ، زیرا بهره وری در بازی ما مستقیما به کیفیت پاس و کیفیت تمام کنندگی مرتبط می شود. و او پاس های با کیفیتی می دهد "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۱۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰