loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : بارتون! هرگز
ونگر : بارتون! هرگز

ونگر : بارتون! هرگز

 
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با کوئینز پارک رنجرز این مطلب که جوی بارتون برای پیوستن به آرسنال بسیار نزدیک شده بود را تکذیب نمود. جوی بارتون 29 ساله ادعا کرده است قبل از پیوستن به کیو پی آر در تابستان گذشته ، یک سری مذاکرات با آرسن ونگر ، برای پیوستن به توپچی ها انجام داده است. بار دیگر ونگر و بارتون در امارات با هم روبرو خواهند شد و ونگر اصرار دارد هرگز علاقه ای به این بازیکن نداشته و با وی صحبت نکرده است. بارتون حتی به شکل طئنه آمیزی گفته بود پیتر هیل وود نمی داند در باشگاهش چه می گذرد. ضمنا ونگر تلویحا اشاره نمود که به فکر انتقال لوکاس پودولسکی و جذب قرضی وین بریج می باشد اما مستقیما نامی از آنها نبرد.

ونگر گفت : من هرگز او را نخواستم ، نمی دانم او چرا این حرف ها را می زند. یقینا این مستقیما به وی مربوط نمی شود ، همانطور که من مستقیما با وی گفتگو نکردم ، این مدیر برنامه ها هستند که اغلب تماس می گیرند وبازیکن پیشنهاد می دهند. من از مسائلی که آنها به بازیکنان خود می گویند بی اطلاع هستم.  من نمی توانم آنها را از صحبت کردن منع کنم ، من نمی خواهم به این موضوع بپردازم ، چون بازی فصل پیش ما با نیوکاسل حوادثی در بر داشت. مسائلی در رابطه با آبو دیابی پیش آمد که آقای فیل داود نیز به خوبی از آنها آگاه است. او فردا برای کیو پی آر بازی خواهد کرد و من برایش آرزوی موفقیت می کنم.

ونگر افزود : ما همچنان می توانیم خریدهای بیشتری علاوه بر انتقال قرضی آنری انجام دهیم. چیزی که اهمیت دارد این است که نمی خواهیم بازیکن دیگری را از دست بدهیم چون زمان کوتاهی داریم. امیدوارم آنها در ژانویه و فوریه به ما ملحق شوند که اگر چنین شود می توانیم نمایش فوق العاده ای ارائه کنیم. این امیدواری ، راز من است!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۷۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰