loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : قهرمان همچنان در کورس است
ونگر : قهرمان همچنان در کورس است

ونگر : قهرمان همچنان در کورس است


مدافع عنوان قهرمانی روز شنبه پیروزی را در دقایق پایانی با یک تساوی عوض کرد ، درست زمانی که آرسنال در  خانه با چهار گل ، نوریچ را در هم کوبید.

فاصله ی ایجاد شده بین صدرنشین و تیم دیوید مویس هم اکنون به هشت امتیاز رسیده است ، اما آرسن ونگر معتقد است شرایط می تواند به سرعت تغییر کند.

ونگر گفت : " هنوز خیلی زود است. هشت امتیاز اختلاف در شروع مسابقات فاصله ی کمی است و آن ها از کورس قهرمانی خارج نشده اند. ما هم تنها دو امتیاز با سایر رقبایمان فاصله داریم "

" اگر حق انتخاب داشته باشید ، کسی نمی خواهد هشت امتیاز پایینتر باشد و اگر حق انتخاب داشته باشید ، همه می خواهند در بالای جدول مبارزه کنند. با این حال شما نمی توانید یونایتد را فراموش کنید. آن ها بازیکن های بزرگی دارند ، تجربه ی زیادی دارند و باشگاه بزرگی هستند. برای از بین بردن این فاصله معمولا سه بازی کافی است و در لیگ برتر این اتفاق به سرعت می تواند رخ بدهد "

توپچی ها در اکثر دقایق بازی در برابر نوریچ در فرم ایده آل خود نبودند ، با این حال در یک سوم دفاعی حریف با نمایش چهار حرکت فوق العاده توسط اوزیل ، ویلشر و رمزی توانستند پیروزی را به ارمغان بیاورند.

ونگر از همکاری بین ویلشر و ژیرو در صحنه ی به ثمر رسیدن گل اول به نیکی یاد می کند و آن را حرکتی " نزدیک به کمال " می خواند. مرد فرانسوی به وضوح از ترکیب فعلی آرسنال راضی به نظر می رسد ، اما وقتی از او در مورد تقویت تیم در ژانویه سوال می شود به طور کلی این موضوع را رد نمی کند.

ونگر می افزاید : " ما تیمی در اختیار داریم که از نظر تعداد بازیکن ها و کیفیت آن ها در سطح بسیار بسیار خوبی قرار دارد. واقعا برای جذب بازیکن جدید تحت فشار قرار نداریم "

" فکر می کنم دانستن این مساله مهم باشد که بدانید چه کسانی مصدوم هستند و آن ها در نوامبر و اوایل دسامبر به ترکیب اضافه خواهند شد. پس از آن شما واقعا یک تیم قدرتمند در اختیار خواهید داشت. اما اگر یک گزینه ی مناسب وجود داشته باشد ، چرا که نه؟ "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۲۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰