loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : می توانم یک تیم برنده ی دیگر بسازم
ونگر : می توانم یک تیم برنده ی دیگر بسازم

ونگر : می توانم یک تیم برنده ی دیگر بسازم



سرمربی توپچی ها ، ابتدای ماه جاری هفدهمین سالروز حضور خود در باشگاه آرسنال را جشن گرفت و در حال حاضر تیم او با دو امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین رقیب در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

آرسن ونگر از نمایش تیم خود راضی به نظر می رسد ، با این حال می گوید روی چالش های روزمره متمرکز است و به دوردست ها نمی اندیشد.

ونگر گفت : " می توانم تیم جدید دیگری بسازم ، اما یقینا هفده سال فرصت نخواهم داشت. می توانم تیم دیگری بسازم ، چون در این هفده سال تیم های زیادی در اختیار داشته ام ، اما هم اکنون روی اهداف کوتاه مدت تمرکز کرده ام. بعدا در مورد سرمایه گذاری های بلند مدت تصمیم خواهم گرفت "

" ما همواره تیم هایی داشتیم که فوتبال خوبی بازی می کردند ، اما شما می توانید سی و هفت بازی لیگ را عالی باشید و ناگهان در بازی سی و هشتم همه چیز را از دست بدهید. در آن لحظه تمام آن سی و هفت بازی خوب قبلی فراموش می شود "

" برای من در زندگی ، شادی مجموعه ای از تمامی لحظات شاد و خاطره انگیز است. معمولا انسان در مورد تمامی دستاوردهایش مورد قضاوت قرار می گیرد ، اما در زندگی روزمره این رویه وجود ندارد "

" شما هر روز کار می کنید ، زیرا نیازمند لحظات شاد هستید. بعد از آن مردم می گویند " شما یک روزنامه نگار خوب یا بد هستید " من نمی دانم. اما چیزی که در زندگی شما اهمیت دارد ، داشتن همان لحظات مفرح و شاد است. و برای من این مسابقات هستند که جانشین آن لحظات شاد و مفرح می شوند "

" یقینا شما دوست دارید که وقتی مردم گذشته را مرور می کنند بگویند " فصل فوق العاده ای بود " اما در ماه می این مساله مشخص خواهد شد. پس اجازه بدهید قبل از آن بر تجارب و کیفیتمان بیافزاییم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۳۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۵۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰