loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : هواداران پشت تيم هستند
ونگر : هواداران پشت تيم هستند

ونگر : هواداران پشت تيم هستند



در مورد پيروزی مقابل استوك....

احساس می كنم عملكرد فوق العاده روحيه بخشی داشتيم كه نشان داد كيفيت ما بسيار بالاست. به عنوان يك تيم بسيار بهتر از چند ماه قبل دفاع كرديم. به لحاظ دفاعی بسيار قوی بوديم و در مجموع من خوشنود هستم. همچنين می توانستيد ببينيد كه هواداران پشت تيم هستند زيرا احساس می كنند كه ما با نگرش و روحيه درستی بازی می كنيم. اين بسيار مثبت است.

در مورد سهل انگاری پيش از پايان نيمه اول....

من عصبانی بودم زيرا احساس كردم ضربه آزاد سزاوارانه ای نبود. اما پس از آن بايد بگويم كه شما بايد در اينباره به استوك اعتبار بدهيد. آنها ما را غافلگير كردند - شما انتظار داشتيد كه آنها توپ رو مستقيما به محوطه جريمه ارسال كنند اما اين كار را نكردند. ما نيز كمی مقصر بوديم چراكه تمركز لازم را بر روی آن ضربه ايستگاهی نداشتيم و استوك نشان داد كه چه طور می توان از حداقل موقعيت ها ، حداكثر استفاده را برد. اين دليلی است كه چرا آنها در فوتبال انگلستان يك قدرت به شمار می آيند.

در مورد رابين ون پرسی....

چه كسی شك دارد كه او يكی از بهترين بازيكنان دنياست؟ البته كه من چنين باوری دارم. او از زمانی كه به بازی آمد بسيار موثر كار كرد. حركات او و كيفيت بازی اش بلافاصله يك تفاوت را در بازی ايجاد كرد. او كمی مشكل عضلانی داشت بنابراين ما نمی خواستيم در مورد او قمار كنيم. جروينيو نيز امروز بازی بسيار جالب توجهی را از خود به نمايش گذاشت. اگر استفاده نكردن از رابين امكان پذير بود ، اين كار را انجام می داديم ، اما مجبور بوديم كه او را در ادامه به ميدان بفرستيم. او مصدوم نبود اما اخيرا بازی های زيادی را انجام داده بود و از ناحيه عضله پايش دچار گرفتگی بود. بنابراين فكر كرديم كه بازی كردن او در بازی امروز می تواند خطرناك باشد.

در مورد افزايش اعتماد به نفس....

فكر می كنم به ويژه در دفاع تيم ، يك وحدت در تركيب ما وجود دارد. ما می دانيم كه با كيفيت هستيم بنابراين آن اجازه می دهد تا اعتماد به نفس مان دوباره افزايش يابد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰