loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - اولیویه ژیرو ویژگی های خاصی دارد
ونگر - اولیویه ژیرو ویژگی های خاصی دارد

ونگر - اولیویه ژیرو ویژگی های خاصی دارد

 
بازیکن تیم ملی فرانسه امسال در فرم فوق العاده ای بوده است و در 12 بازی گذشته 10 گل برای توپچی ها به ثمر رسانده است.
 
ونگر از فرم خوب او خوشحال است و می گوید هتریک دلاورانه اولیویه ژیرو در بازی چهارشنبه مقابل المپیاکوس یکی از بهترین عملکردهای اودر پیراهن آرسنال بود.
 
"او بازیکنی است که همیشه می خواهد پیشرفت کند و او روحیه مثبتی دارد.
 
" او امسال فراز و نشیب زیادی داشته است اما بطورکلی او همان اولیویه ژیرو است. وقتی شرایط آن طور که او می‌خواهد پیش نمی‌رود تلاشش را بیشتر می‌کند.
 
"من معتقدم اخیرا بهرت شده و در تمام‌کنندگی پیشرفت کرده است. من باید بگم بازی روز چهارشنبه یکی از بهترین عملکردهای او در تمام جبهه ها بود. اگر شما به آمار و رکورد او نگاه کنید می بینید او ویژگی های خاصی دارد که به سختی پیدا می شود.
 
" شما همچنین می خواهید او کارآمد باشد.جایی که او بسیار پیشرفت کرده است ، بازی خودش را با دیگر بازیکنان لینک می کند و این در تیم ما خیلی حائز اهمیت است.او بازیکنی است که همیشه می خواهد پیشرفت کند و او روحیه مثبتی دارد و یکی از قوی ترین هاست.
 
"من فکر می کنم به همین دلیل او به مسیر پیشرفت بسیار قوی برگشته است. ما شغلی داریم که شما باید قبول کنید در هر بازی از شما انتظار می‌رود. در پست او این انتظارات حتی بیشتر است. اگر شما در سه بازی گلی نزنید شما مجددا مورد سوال قرار می گیرید که بخشی از این شغل است.
 
" اگر شما به تعداد بازی ها و تعداد گل ها نگاه کنید ،شما او را تحسین می کنید. او فقط یک گلزن نیست،  بازیکنی است که در خدمت تیم است. من فکر می کنم او یکی از بهترین مهاجمان در اروپاست.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰