loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - این یک فرصت برای رمزی است
ونگر - این یک فرصت برای رمزی است

ونگر - این یک فرصت برای رمزی است

 
با بیرون بودن فرانسیس کوکلن و سانتی کازورلا بدلیل مصدومیت،انتظار می رود بازیکن تیم ملی ولز در بازی مقابل ساندرلند به پست اصلیش برگردد.
 
ونگر می گوید ترکیب بازی روز شنبه نهایی نشده ،اما آرون رمزی و کالوم چمبرز که نود دقیقه در روز دوشنبه برای تیم زیر 21 سال بازی کرد ، مد نظر هستند.
 
مربی آرسنال گفت" بله ، برای رمزی امکانش هست.". اگر او در این پست بازی کند این فرصت خوبی برای اوست،این جایی است که او ترجح می دهد بازی کند.من همچنین می توانم در این پست در صورت نیاز کالوم چمبرز را بازی دهم،او می تواند در این پست بازی کند.
 
پس از اجرای نا امید کننده ای از نتایج در ماه نوامبر، ونگر امیدوار است در مقابل ساندرلند بازگشت تیمش به فرم خوبش را ببیند،هر چند او انتظار یک بازی سخت را دارد.
 
او گفت" بازی در مقابل همچین تیم هایی سخت است،ما این را درست در بازی های نوریچ و وست برومویچ مشاهده کردیم،با وجودی که ما بیش از 70 درصد مالکیت توپ را داشتیم." در دوبازی روی هم رفته چهار شوت به دروازه ما شد و سه گل دریافت کردیم.بنابراین نشان می دهد که این بازی دشواری است.
 
" ما شنبه در مقابل تیمی بازی می کنیم که اخیرا امتیازهای کسب کرده است،بخوبی سازماندهی شده است و زیر نظر سام آلردایس سیستم دفاعی مستحکمی تشکیل داده است.آنها به سبک بازیشان اعتماد بنفس دارند ، بنابراین ما انتظار یک بازی سخت را داریم.
 
" این مهم است که ما در امارات بازی می کنیم،زیرا ما احساسی قوی در خانه داریم و ما مورد حمایت هوادارانمان هستیم.ما دو بازی بسیار فیزیکی ودشوار در بیرون خانه داشته ایم و ما کمی بدشانس بودیم.آسایش و راحتی برای بازی کردن در خانه مهم است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰