loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - این یک پیروزی موثر بود
ونگر - این یک پیروزی موثر بود

ونگر - این یک پیروزی موثر بود

 
جوئل کمپبل،اولیویه ژیرو و آرون رمزی با گلزنی در ورزشگاه امارات نمایشی قانع کننده داشتند،توپچی ها با این اجرای خود به سه بازی بدون برد در لیگ جزیره پایان دادند.
 
آرسن ونگر" این یک روز خوب برای ما بود،زیرا ما بازی را بردیم و به ما کمک می کند برای بازی با المپیاکوس آماده شویم."
 
ونگر اذعان می کند قبل از شروع مسابقه عصبی بود،اما از عملکرد آرسنال خوشحال است و می گوید این پیروزی به تیمش اعتماد بنفس خواهد داد تا در بازی تعیین کننده روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکوس بروند.
 
او به رسانه آرسنال گفت"من یه کمی از حالت معمول عصبی تر بودم،زیرا احساس می کردم این یک بازی محوری و اساسی است."این اولین بازی ما بود که بازیکنان مصدوم نشدند و مطلقا برنده شدیم.
 
"ما در مقابل تیم سختی بازی می کردیم که بخوبی سازماندهی شده بود و روی شکستن بازی خوب عمل می کردند،بنابراین همه عناصر لازم برای یک نتیجه ناامید کننده وجود داشتند.از آنجا که ما سه بازی را نبرده بودیم مردم می گفتند ما در یک بحران هستیم،بنابراین مهم بود که بازی را ببریم.
 
" در نیمه اول ما یه کمی تیز و عصبی بودیم ، اما در نیمه دوم با آزادی بیشتری،تسلط و برندگی بازی کردیم که نشان داد چگونه ما بازی را بردیم.این بازی سختی بود و اگر شما به نتایج لیگ برتر نگاه کنید به حرف من می رسید.
 
" این یک روز خوب برای ما بود،زیرا ما بازی را بردیم و به ما کمک می کند برای بازی با المپیاکوس آماده شویم.دوما ما را در یک جایگاه دلچسب قرار می دهد که جایگاهی مطمئن است.بازیکنانی که در مقابل ساندرلند پس از پایان بازی زمین را ترک کردند ،خبر خوب در این خصوص این است که ما بردیم و هیچ مصدومی ندادیم.این باعث می شود تا برای رسانه ها معلوم باشد تا حدس بزنند با چه ترکیبی به مقابل المپیاکوس خواهیم رفت."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰