loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - ما فقط برای پیروزی می رویم
ونگر - ما فقط برای پیروزی می رویم

ونگر - ما فقط برای پیروزی می رویم

 
توپچی ها برای صعود از گروه f باید نماینده یونان را با حداق دوگل شکست دهد ، یا این تیم را با تفاضل حداقل یک گل و حداقل سه گل زده ببرد.
 
شاگردان آرسن ونگر برای 15 فصل متوالی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده است و آرسن ونگر معتقد است پیروزی 3 بر 1 روز شنبه آرسنال مقابل ساندرلند ، اعتماد بنفس لازم را برای برنده شدن در یونان به آنها داده است.
 
او گفت" شخصا به حفظ رکورد متمایلم ، زیرا هم برای باشگاه و هم برای بازیکنان مهم است."من می خواهم ببریم و می خواهم صعود کنیم.برای من وظیفه ما بردن بازی بعدی و انجام آن چیزی است که از ما خواسته شده است.
 
"یک چیز مثبت برای ما این است که ما می دانیم چه چیزی باید انجام دهیم.ما می دانیم از شروع بازی فقط برای  پیروزی می رویم.اجازه بدهید ما آن را انجام دهیم و من امیدوارم به آن برسیم.ما می دانیم چه انتظاری از ما می رود و ما بخوبی المپیاکوس را تحلیل کرده ایم.
 
" ما در مقابل ساندرلند تیم را کاملا متحول کردیم ، زیرا در بخش میانی سانتی کازورلا و فرانسیس کوکلن را در دو هفته گذشته از دست دادیم و ما یک توازن جدید ایجاد کردیم.همچنین ما کمی متزلزل بودیم ، زیرا در هفته گذشته بازی را نبردیم.من معتقدم بازی با المپیاکوس از بعد روانی یک بازی متفاوتی است.این واضح است،چون ما فقط برای پیروزی می رویم.
 
آرون رمزی در کنار متیو فلامینی بجای کازورلا و کوکلن غایب  در بازی روز شنبه استارت زد و گل سوم آرسنال را به ثمر رساند و ونگر امیدوار است این هافبک ولزی در بازی روز چهارشنبه در ورزشگاه کارایسکاکیس بتواند عملکرد خوبش را تکرار کند.
 
مربی آرسنال گفت"آرون بازیکنی است که وقتی در میانه میدان بازی می کند موقعیتهای زیادی را ایجاد می کند و و وقتی در فرم خوبش در میانه میدان بازی می کند انتظار گلزنی از او می رود،او یکی از بهترین های لیگ برتر است.
 
" بنابراین او وقتی در میانه میدان بازی می کند، همیشه توپ را به گردش در می آورد (بازی سازی می کند) که از این موضوع شوکه نمی شوم. او در بازی با ساندرلند می‌توانست سه گل به ثمر برساند. به همین دلیل وقتی  گل زد خیلی خوشحال بود. در نیمه اول با پاس ناچو می توانست گلزنی کند، بعد از آن او می توانست گل بزند و دروازبان حریف توپ را مهار کرد و سپس او گلش را زد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۶
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰