loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر - هشتاد امتیاز می تواند کافی باشد
ونگر - هشتاد امتیاز می تواند کافی باشد

ونگر - هشتاد امتیاز می تواند کافی باشد

 
منچستر یونایتد آخرین تیمی بود که با هشتاد امتیاز در سال 2011 قهرمان لیگ برتر شد،چلسی فصل گذشته با گردآوری 87 امتیاز قهرمان شود،اما مربی آرسنال معتقد است در این فصل رقابت خیلی نزدیک تر خواهد بود.
 
فقط سه امتیاز مجزا بین لستر سیتی،آرسنال و منچستر سیتی در بالای جدول وجود دارد و ونگر تاکید می کند چگونه کسب امتیاز از رقبای اصلی در این فصل حائز اهمیت است و این موضوع از بازی دوشنبه شب مقابل منچستر سیتی شروع می شود.
 
او گفت " بنظر می رسد رقابت خیلی تنگاتنگ باشد."ما 16 بازی کرده ایم و تیم صدرنشین 35 امتیاز دارد،این بدین معنی است که قهرمان لیگ برتر پیرامون 80 امتیاز خواهد گرفت.
 
" اگر شما به نتایج نگاه کنید ، به نظر می رسد در این که اولویت اصلی در این لیگ با چه تیمی خواهد بود ثباتی نیست،زیرا هر هفته نتایج شما را شگفت زده می کند.ما ثابت کرده ایم که اجرای خوبی داشته ایم ، بنابراین برای ما مهم است که آن را ادامه دهیم.
 
"بازی روز دوشنبه بازی بزرگی است.وقتی ما در خانه بازی می کنیم می خواهیم بازی را ببریم ، زیرا ما بلند پرواز هستیم و ما احساس می کنیم که ما شانس این را داریم که پس از کریسمس با جایگاه خوبی از این دوره فشرده بیرون بیاییم.
 
" این یک بازی نزدیک و تنگاتنگ خواهد بود،زیرا اگر شما از ابتدای فصل به آمار نگاه کنید آمار تهاجمی (گل زده) وتدافعی (گل خورده ) هر دوتیم به هم نزدیک هستند.منچستر سیتی دارای پتانسیل فردی عظیمی با داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو که به تیمشان برمی گردد است و بنابراین ما به عملکرد تیمی فوق العاده بالا نیاز خواهیم داشت.
 
آرسنال در آخرین رودررویی با مانوئل پیگرینی در ورزشگاه اتحاد در ژانویه با یک رکورد چشم گیر دو بر صفر بازی را برد و ونگر معتقد است این برد به تیمش برای رفتن به سوی بازی روز دوشنبه اعتماد بنفس خواهد داد.
 
او گفت "این یک گام مورد نیاز برای تیم ما بود.آن کافی نبود اما اولین گام قطعا حیاتی برای تقویت باور تیم از خودشان بود."
 
"وقتی شما هرگز آن را انجام نداده باشید(شکست منچستر سیتی) ، مردم می توانند به شما بگویند که شما به اندازه کافی خوب نیستید،اما وقتی شما آن را انجام داده باشید ، شما می دانید که می توانید آن را انجام دهید و این شما را تقویت می کند.البته که این موضوع مهم است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۶
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰