loading
در حال بررسی درخواست شما
پایین تر از حد متوسط ظاهر شدیم
پایین تر از حد متوسط ظاهر شدیم

پایین تر از حد متوسط ظاهر شدیم




در مورد این شکست...

نوریچ عملکرد دفاعی خوبی داشت. آنها متمرکز بودند و متعهدانه بازی می کردند. در دقایق زیادی از بازی توپ در اختیار ما بود اما نتوانستیم فرصت های زیادی ایجاد کنیم. این تسلطی واهی بر بازی بود و امشب نمایش نا امید کننده ای برای تیم ما بود.

در مورد علت این شکست...

احساس می کنم کمی سر حال نبودیم. 20 دقیقه از بازی گذشته بود که توانستیم در جریان بازی قرار بگیریم. امشب فاقد فاکتوری بودیم که در بالاترین سطح رقابت ها موجب موفقیت می شود و آن تمرکز کامل است. و البته آنها از ما سر حال تر بودند.

در مورد گل نوریچ...

هیچ کس را سرزنش نمی کنیم ، امشب ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. باید عملکرد امشب خود را فراموش کنیم ، درک کنیم که به اندازه کافی خوب کار نکردیم و در بازی چهارشنبه مقابل شالکه با عملکردی متفاوت ظاهر شویم.

نگرش تیم عالی بوده است اما امشب این نگرش در آن سطحی که تا کنون از خود نشان داده ایم نبود. این برای نخستین بار در این فصل بود که پایین تر از متوسط ظاهر شدیم و امروز اینگونه بودیم.

در مورد مصدومیت اوکسلید چمبرلین...


به ران وی ضربه زده شده است. مصدومیت طولانی مدتی نیست اما برای بازی چهارشنبه شب خارج از ترکیب خواهد بود.

در مورد جک ویلشر...

باید حواسمان باشد که او برای 14 ماه بازی نکرده است. اگر روند بازی به من این اجازه را می داد وی را به میدان می فرستادم اما بازی سنگین بود و درگیرانه دنبال می شد. او دوشنبه برای تیم رزرو بازی خواهد کرد و پس از آن خواهیم دید که اوضاع چگونه می شود. او به بازی های بیشتری نیاز دارد.

در مورد واکنش تیم به این شکست...

امیدوارم این باخت تاثیر مثبتی داشته باشد. امشب به کل تیم یک شک وارد شد. اما امروز باید به نوریچ اعتبار داد ، آنها کاملا خوب و متعهدانه بازی کردند و سزاوار پیروزی بودند. شاید ما انتظار داشتیم امشب بازی با سختی کمتری داشته باشیم اما لیگ برتر همین است ، اگر شما برای مبارزه آماده نباشید همیشه سورپرایز های بدی در انتظارتان است. امشب تفاوت بسیار بزرگی میان میزانی که توپ را در اختیار داشتیم و میزان موقعیت هایی که خلق کردیم وجود داشت. آن بیان گر این حقیقت است که امشب نوریچ به خوبی دفاع کرد و ما موقعیت های زیادی خلق نکردیم.

در مورد مصدومیت بازیکنان در بازی های ملی...

این نمی تواند بهانه ای برای ما باشد و باید خود را با این وضعیت وفق دهیم. شما می توانید بگویید که ما امشب بازیکنان بهتری از حریف داشتیم اما تنها یک راه برای نشان دادن این مساله وجود دارد و آن عملکردتان در زمین مسابقه است.

در مورد بازگشت بازیکنان به ترکیب...

هیچ بازیکنی را که برای بازی چهارشنبه به ترکیب بازگردد نمی بینم. نزدیک ترین بازیکن به بازگشت گیبس است اما هم او و هم والکات آماده نخواهند بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۳۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰