loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، ثبات و کوکلن
پیروزی، ثبات و کوکلن

پیروزی، ثبات و کوکلن

 
در مورد پیروزی...
 
از نمایش تیم راضی هستم چون بیشتر یک نمایش فیزیکی بود تا یک عملکرد روان فوتبالی. بسیاری از مردم ما را از این لحاظ زیر سوال می بردند ولی باید بگویم از کیفیت برنلی هم شگفت زده شدم. اگر سقوط کنند مایه ناامیدی خواهد بود چون خیلی فوق العاده سازماندهی شده اند، خیلی خوب پرس می کنند، انسجام خیلی خوبی دارند و همه بازیکنان شان بسیار آماده هستند. حالا می فهمم که چطور اینجا از تیم های بزرگ امتیاز گرفته اند. باید می جنگیدیم، باید تا پایان مبارزه می کردیم و البته نتوانستیم گل دوم را بزنیم. مدافعان ما امروز خوب بازی کردند و سه امتیاز را برای ما گرفتند.
 
در مورد آزمونی متفاوت نسبت به بازی برابر لیورپول...
 
آزمون متفاوتی بود. در مقاطعی از ابتدای نیمه دوم احساس کردم تحت فشار هستیم و ممکن است گل مساوی را دریافت کنیم چون شروع خوبی نداشتیم. به نظر می رسید آنها در 20 دقیقه پایانی کمی خسته شده بودند و ما می توانستیم گل دوم را بزنیم. مقاطعی در بازی بود که لازم بود فشرده کار کنیم، سازماندهی خوبی داشته باشیم و در عقب زمین آرامش داشته باشیم. فکر می کنم مدافعان و دروازبان ما شایسته اعتبار هستند.
 
در مورد اینکه اکنون آرسنال آرامش بیشتری دارد...
 
وقتی به تعداد بازیکنانی که نه برای دو هفته بلکه برای چهار ماه در اختیار نداشتیم نگاه می کنید و پس از بازگشت آنها از ژانویه به تیم نگاه می کنید، متوجه تغییرات می شوید.
 
در مورد اینکه آیا به این فکر می کنید که آرسنال با ترکیب کامل از ابتدای فصل حالا چه جایگاهی داشت...
 
بیایید زیاد به این موضوع فکر نکنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم و هر کاری انجام دهیم تا فصل را با قدرت تمام کنیم. در نیمه نهایی جام حذفی هستیم، 6 بازی باقی مانده است و تا اینجای کار 66 امتیاز گرفته ایم و می خواهیم به روند خوب مان ادامه دهیم.
 
در مورد کورس قهرمانی...
 
چیزی تغییر نکرده است. چلسی هنوز حاشیه امنیت خوبی دارد. برای قهرمان شدن ما تا پایان فصل به یک عملکرد فوق العاده از طرف خودمان و یک عملکرد غیر فوق العاده از طرف چلسی نیاز داریم. سرنوشت قهرمانی در دستان ما نیست و فقط می توانیم نگرش خودمان را مدیریت کنیم. احساس می کنم آنها هنوز هم حاشیه امنیت خوبی دارند.
 
در مورد تحت فشار قرار دادن چلسی...
 
می خواهیم به بردن ادامه دهیم چون باید به پشت سرمان هم نگاه کنیم. سیتی، یونایتد، ساوتهمپتون، لیورپول و تاتنهام پشت سر ما هستند و ما باید بین خودمان و آنها فاصله ایجاد کنیم. یونایتد و سیتی نسبت به سایرین فاصله کمتری با ما دارند.
 
در مورد هشت برد پیاپی در لیگ برتر...
 
نمی خواهیم این روند قطع شود. از 18 بازی اخیر 16 بازی را برده ایم بنابراین ثبات داشته ایم. نگرش و کیفیت خوبی در تیم وجود دارد. حفظ این روند، فراموش نکردن آسیبی که یک باخت به همراه دارد و تمرکز روی بردن بازی بعد یک چالش برای تیم است.
 
در مورد فرانسیس کوکلن...
 
نخست اینکه او کیفیت فردی اش در گرفتن توپ و انتقال سریع آن را نشان داد و اینکه در درگیری ها خیلی قدرتمند است. او همچنین در بالانس تیم هم موثر است و اندازه گیری نقش او در تیم دشوار است. می دانید که بالانس یک تیم گاهی به حضور بازیکنی بستگی دارد که شامل خصوصیاتی است که سایرین ندارند. به نظر می رسد او خیلی زیاد در تیم موثر است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۲۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰