loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی و کورس قهرمانی
پیروزی و کورس قهرمانی

پیروزی و کورس قهرمانی

در مورد این که از نتیجه خوشحال هستید...

من بسیار خوشحالم. این یک بازی سخت برابر یک نیوکاسلِ خوب بود. امروز با چالش فیزیکی مواجه شدیم. در مجموع حس می کنم تا وقتی ۱-۰ پیش افتادیم بازی را در دست داشتیم. سپس فرصت دومی را هم از دست دادیم که می توانست بازی را تمام کند. در ۱۵ دقیقه پایانی بعد دیگری از تیممان را نشان دادیم، ارتجاع و مبارزه. درون محوطه بودیم. دیدید که امروز از بعد فنی تیم ما کاملا خوب بود و البته ازبعد روانی هم به همین ترتیب که در چنین دیداری به آن احتیاج داریم.

در مورد ۳ عملکرد ارتجاعی در ۳ بازی گذشته...

بله. چیزی در تیم وجود دارد که در جبهه روانی فوق العاده است، جایی که ما بارها مورد سوال قرار گرفته ایم. اما در برابر وست هام زمانی که ۱-۰ عقب بودیم باید آن را نشان می دادیم، امروز نیز در ۱۵ دقیقه پایانی که مجبور به دفاع بودیم آن را مجددا نشان دادیم. اتحاد و روحیه عظیمی در تیم وجود دارد.

در مورد از دست دادن این خاصیت ارتجاعی در سال های گذشته...

برای چندین سال ما جوان بودیم و کمتر قادر بودیم در برابر چنین فشاری مقاومت کنیم اما همواره در بالای جدول بودیم. اگر نتایج ما را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید ما همیشه آنجا بودیم. فصل پیش در این مقطع ما خارج از کورس قهرمانی بودیم ولی در سال ۲۰۱۳ کاملا با ثبات بودیم.

در مورد این که این قدرت را تباستان در تیم دیدید...

نه ما فصل قبل را خوب تمام کردیم. متاسفانه اولین بازی خانگی خود را باختیم که واکنش های زیادی را بر انگیخت اما اگر به طور کلی سال ۲۰۱۳ را ببینید ما کاملا با ثبات بوده ایم.

در مورد استراحت دادن به ژیرو در ادامه...

نمی دانم. هر بار فکر می کنم به او استراحت بدهم اما تیمی داریم که کمی کوتاه قد و سبک وزن است و بیشتر روی حرکات سریع و تکنیکی متمرکز است بنابراین او کسی که آن قدرت را به ما می دهد. جنگیدن در جلوی زمین برای ما بسیار مهم است. 

در مورد کسب بیشترین امتیازات نسبت به سایرین در سال ۲۰۱۳...

بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. با اورتون، من سیتی، چلسی وست هام و نیوکاسل بازی کردیم و امتیازاتی را از دست دادیم اما من فکر می کنم این بیشتر به خاطر برنامه سنگین و فرصت کم ما برای ریکاوری بود تا سختی بازی ها. اما ما باید این را در زمین نشان بدهیم و این همان چیزی است که تلاش می کنیم انجام دهیم.

در مورد باور شما نسبت به کسب عنوان قهرمانی...

ببینید ما به خودمان باور داریم و مصمم هستیم به بهترین شکل تلاش کنیم و این که در آخر این فصل برگردیم و فکر کنیم که بهترین تلاش را انجام دادیم. امیدوارم این کافی باشد البته راه طولانی تا پایان پیش رو داریم. هنوز خیلی زود است تا در باره آن حرف بزنیم. 

در مورد علاقه شما به کابای در تابستان...

نه ما دنبال هافبک نبودیم زیرا امروز ما اوزیل و رمزی را نداشتیم که در خانه بودند و ما ههنوز سه هافبک خوب داشتیم و آرتتا هم روی نیمکت بود بنابراین واقعا چنین نیازی نداشتیم.

در مورد این که مصدومیت اوزیل چقدر بد است...

شانه او ورم دارد شاید یک هفته یا شاید کمتر، نمی دانم. اما مدت زیادی نیست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۰۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰