loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، کازورلا و کوکلین
پیروزی، کازورلا و کوکلین

پیروزی، کازورلا و کوکلین

 
در مورد تغییر فرم تیم در جهتی مثبت...
 
تفاوت در این بود که بازیکنان مصدوم ما بازگشته اند که برای مدتی طولانی بیرون بودند و اینکه می دانستیم برهه مهمی را سپری می کنیم. اعتماد به نفس تیم بالا است و بعضی از بازیکنان در فرم بسیار خوبی به سر می برند. امروز گل اول را زدیم و برای ما راحت تر بود که آنها را کنترل کنیم. هر زمان که توپ دست ما بود خطرناک به نظر می رسیدیم - انسجام و فشردگی خوبی داشتیم. حسرت امروز این است که از همه موقعیت هایی که ساختیم استفاده نکردیم. جا داشت گل های بیشتری بزنیم.
 
در مورد اهمیت این پیروزی...
 
زمان مشخص خواهد کرد. چیزی که قطعیت دارد این است که این برد اعتماد به نفس و باور ما را افزایش می دهد. پنج ماه پیش رو داریم که برای آینده تیم بسیار با اهمیت است و نتیجه فصل ما را تعیین خواهد کرد. این بازی ها به شما کمک می کند خوب ادامه دهید.
 
در مورد سانتی کازورلا...
 
سانتی در وسط بازی می کند. او در کناره ها بازی می کرد و حالا در مقطعی از حرفه اش به سر می برد که در مرکز می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد. او فوق العاده بود چون شما را از زیر فشار خارج می کند. فضاهایی را پیدا می کند که بسیار جالب هستند. او الگوی خوبی برای جوانان است و به شما اهمیت دو پا بودن در وسط زمین را نشان می دهد - این فاکتوری حیاتی برای هافبک های امروز است و او این کار را خیلی خوب انجام می دهد. او عاشق این بازی است.
 
در مورد پنالتی...
 
نظر ابتدایی من روی نیمکت پنالتی بود ولی یکی به من گفت خوش شانس بودیم که آن را گرفتیم. ولی از روی نیمکت پنالتی به نظر می رسید - باید دوباره صحنه را ببینم.
 
در مورد اینکه تصمیم داور را می پذیرید...
 
همیشه از این موضوع دفاع کرده ام. همیشه تصمیم هایی برای هر دو تیم گرفته می شود. همیشه صحنه ها سریع و لحظه ای هستند و داور باید تصمیم بگیرد. همیشه خواسته ام برای صحنه هایی مثل آفساید و پنالتی به داوران کمک شود.
 
در مورد نمایش فرانسیس کوکلین...
 
در 16 سالگی او را از فرانسه به اینجا آوردم. او امروز 23 سال دارد. از برهه های سختی عبور کرد ولی از تجربیاتش درس گرفت. همیشه به او اعتماد داشتم و به همین دلیل سه ماه قبل به او گفتم باید جایی برود که فرصت بازی داشته باشد. او پذیرفت که در دسته پایین تر به چارلتون برود و عملکرد متقاعد کننده ای داشت. حالا برگشته و من به او بازی می دهم و او هم خیلی خوب کار می کند.
 
در مورد اینکه آیا این نتیجه روی نقل و انتقالات شما تاثیر خواهد داشت...
 
ما هنوز به دنبال بازیکن هستیم.
 
در مورد اینکه آیا در نقل و انتقالات پیشرفتی حاصل شده است یا نه...
 
متاسفانه، نه. ولی اگر شما پیشنهاد خوبی دارید می توانید آن را برای من بفرستید!
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰