loading
در حال بررسی درخواست شما
چگونه برای دیدارهای خارج از خانه برنامه ریزی می کنم
چگونه برای دیدارهای خارج از خانه برنامه ریزی می کنم

چگونه برای دیدارهای خارج از خانه برنامه ریزی می کنم


توپچی ها در طول دوران شانزده ساله ی حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا سفرهای زیادی را به اقصی نقاط قاره ی سبز انجام داده اند و آرسن ونگر چگونگی زمانبندی و تدارکات تیم را که برای سال هاست تغییری در آن صورت نگرفته ، مفصل شرح می دهد.

ونگر گفت : " معمولا آخرین جلسه ی تمرینی خود را یک روز قبل از بازی در لندن برگزار کرده و بعد از ظهر به سمت مقصد پرواز می کنیم "

" سپس وقتی به شهری که قرار است در آن جا بازی کنیم ، می رسیم ، یک کنفرانس مطبوعاتی داریم. روز بعد ، ساعت 10 صبح بازیکن ها را از خواب بیدار می کنیم و قبل از بازی یک جلسه برگزار می کنیم تا نحوه ی مقابله با حریف  و کاری که نیاز است انجام دهیم را برای آن ها تشریح کنیم. بعد از آن ناهار می خوریم و چرتی می زنیم ، سپس چای می نوشیم "

" قبل از رفتن به ورزشگاه هم جلسه ی دیگری با بازیکن ها داریم و بیشتر در مورد نحوه ای که می خواهیم بازی کنیم ، حرف می زنیم. پس از آن بازیکن ها در اختیار خود هستند تا به ورزشگاه برویم "

" بعد از بازی دوست داریم سریعا به لندن برگردیم. بعضی از تیم ها شب را در کشوری که بازی کرده اند می مانند. اما ما بدون توجه به این که کجا بازی کرده ایم همان شب بر می گردیم "

پرواز به خانه درست بعد از سوت پایان بازی ، جزو سیاست های آرسن ونگر است که مدت های مدیدی است بدون تغییر باقی مانده ، مثل تورهای پیش فصل که تیم بعد از برگزاری هر دیداری ، شبها پرواز می کند و به مقصد بعدی خود می رود.

رئیس می افزاید : " این کار را می کنم ، چون شب ها دیروقت بازی می کنیم و همیشه هیجاناتی وجود دارد. اگر بعد از بازی در هتل بمانیم ، بازیکن ها تا ساعت سه یا چهار نمی خوابند ، بعضی ها هم تا پنج یا شش. چون خوابیدن بعد از بازی سخت است "

" پس اگر این کار بکنیم و بخواهیم فردای شب مسابقه برگردیم ، باید بازیکن ها را ساعت هشت صبح از خواب بیدار کنید ، یعنی درست زمانی که تازه می خواهد خوابشان ببرد. بنابراین روز بعد را از دست خواهید داد ، چون تا ساعت یک ، دو یا احتمالا سه بعد از ظهر به خانه نخواهید رسید "

" اما اگر سریعا به خانه برگردید و حتی تا ساعت چهار صبح به رختخواب نروید ، می توانید به آن ها اجازه بدهید تا ظهر بخوابند و کسری خواب نداشته باشند. با این روش روز بعدی را هم از دست نمی دهید و همیشه فکر کرده ام این روش ریکاوری مناسب تر است "

بعد از اینکه آرسنالی ها در ساعات ابتدایی پنج شنبه ، از آلمان به انگلستان باز گردند ، بلافاصله باید توجه خود را روی دیدار مقابل منچستر یونایتد معطوف نمایند.

آرسنال ساعت چهار و ده دقیقه ی یکشنبه ی جاری باید به مصاف منچستر یونایتد در اولدترافورد برود و فاصله ی زمانی کمی برای یک بازیابی قوای جسمانی مناسب ، بعد از بازی با دورتموند و قبل از این دیدار برای آن ها وجود خواهد داشت.

هر چه باشد وضعیت نسبت به اوایل فصل بهتر است ، جایی که آن ها چهارشنبه شب مقابل فنرباغچه در ترکیه بازی کردند و بلافاصله روز شنبه در لیگ برتر هم میهمان بودند و باید به خارج از خانه می رفتند.

ونگر برنامه هایی را که برای فرصت بین این دو بازی چیده است اینگونه بیان می کند : " اساسا همه چیز به بازیابی قوای جسمانی ، مداواها و ارزیابی ما در مورد اینکه چه کسی خسته است و چه کسی خسته نیست و اینکه کدام بازیکن مصدوم شده است بستگی دارد "

" معمولا بین بازی های لیگ قهرمانان و لیگ برتر بیشتر روی مسائل پزشکی تمرکز داریم تا روی مسائل فنی. اگر چهارشنبه در برابر فنرباغچه بازی کنید و بلافاصله ساعت دوازده و چهل و پنچ دقیقه ی ظهر شنبه ، مهمان فولهام باشید ، چه کاری می توانید انجام بدهید؟ "

" پنج صبح پنج شنبه به لندن می رسید. می توانید کمی آن ها را گرم کنید و فردا جلسه ی ریکاوری پیش رو خواهد بود و بعد از آن دوباره باید به هتل برگردید "

ونگر امیدوار است این فرمولی را که بر اساس سعی و خطا به دست آورده ، بار دیگر در دیدار برابر دورتموند و منچستر یونایتد کارایی خود را به اثبات برساند.

نتایج فوق العاده ی حاصل از این برنامه این بوده که آرسنال تنها یک بازی از شش بازی آخر خارج از خانه ی خود را در لیگ قهرمانان واگذار کرده ( سه بازی اخیر را برنده از زمین خارج شده است ) و در شش دیداری که بلافاصله بعد از مسابقه ی خارج از خانه ی اروپایی برگزار کرده هر گز شکست نخورده است ( در چهار بازی آخر پیروز بوده است ).

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰