loading
در حال بررسی درخواست شما
کارت قرمز،سانچز و شکست
کارت قرمز،سانچز و شکست

کارت قرمز،سانچز و شکست

درباره کارت قرمز مرتساکر...
فکر می کنم همه چی سریع و سخت اتفاق افتاد اما باید این صحنه را دوباره تماشا کنم . چیزی را می توانم عوض کنم ؟ هیچ چیز تغییر نمی کند . داور تصمیمش را گرفت و باید با آن کنار بیاییم . هنوز با مرتساکر درباره این مسئله صحبت نکردم .


صحنه برخورد با کاستا چگونه بود...
اینجا 35 خبرنگار وجود دارد و من مطمئن هستم همه شما این صحنه را دوباره می بینید و آن را آنالیز خواهید کرد و بیش از من راجع به این صحنه مطلع می شوید . نظری نمی توانم بدهم چرا که نمی دانستم کاستا در آفساید است یا خیر و یا مرتساکر او را لمس کرد یا خیر . نمی دانم . البته که ناامید کننده بود اما این تصمیمی بود که گرفته شد و در شغل ما می بایست اعمال می کردیم .


درباره عملکرد تیم...
تیم بعد از کارت قرمزی که دریافت کرد متمرکز شد و تا لحظه آخر جنگید . با وجود این نتیجه ناامید کننده باید باور حتی بیشتری به خودمان بعد از بازی داشته باشیم ، وقتی می بینیم چگونه این اتفاق افتاد .



درباره تعویض ژیرو...
شما می خواهید درباره همه تصمیمات نظر خواهی کنید که چه چیزی را ببینید ؟ من تصمیم گرفتم و برای من یک مسئله طبیعی است . می باید مدت زیادی را ادامه می دادیم و نیاز به سرعت داشتیم تا از زمین خودمان به دروازه دیگر برسیم . می دانستیم عمق را از دست می دهیم و می بایست برای هجوم سرعتی کار می کردیم .


درباره نقش کاستا در کارت قرمز...
شما از من می خواهید چیز هایی بگویم که دوست ندارم . من گفتم کاستا باعث اخراج دو بازیکن ما در دو بازی قبلی برابر چلسی بوده . این ها واقعیت هستند . اینکه تصمیم درست بوده یا خیر، نمی دانم اما واقعیت این ها هستند . بدون متهم کردن وی .


درباره کاپیتانی والکات...
بله این برنامه ریزی شده بود.


آیا این مسئله باعث حواس پرتی او شد...
نه،شما می توانید علل زیادی پیدا کنید اما قطعا واقعا نمی دانید علت چیست . پس از بازی نا امید شدیم چرا که با توان واقعی خود نتوانستیم بازی کنیم . فکر نمی کنم این فقط به مسئله مرتساکر  و کاپیتانی والکات مرتبط باشد .


آیا ژیرو آماده بود...
فکر می کنم بله، اما کمی در ذهنم احتمال مصدومیت او بود . روی زانوی او شکی وجود داشت و دیروز هم تمرین نکرده بود و البته امروز ما دیدیم که او آماده است . این در ذهنم بود . اما باید بازیکنی را عوض می کردم و حس کردم با تمام این منطق ها می بایست در نظر می گرفتیم .


درباره عملکرد الکسیس...
او به خوبی بازگشته . کمی زمان برد تا در بازی باشد اما در 20 دقیقه پایانی خوب و سرحال بود.


درباره رکورد اخیرتان برابر چلسی...
امروز یک بازی خاص بود . با ده بازیکن عقی افتادیم . در حالت عادی بازی هایی مثل این را ممکن است 3 هیچ یا 4 هیچ ببازید و وقتی این حالت رخ می دهد چیزی خطرناک تر از این نیست که 10 نفره می شوید . مجموعا با حجم عظیمی از پشیمانی بازی را تمام کردیم چرا که نتوانستیم با تیم خودمان بازی کنیم و اگر به چلسی امروز نگاه کنید فضاهای زیادی برای شکست آن ها با 11 بازیکن وجود داشت .


درباره رکورد بی انضباطی برابر چلسی...
نمی توانم وضعیت امروز را با بازی آخر مقایسه کنم . این وضعیت مشابه با وضعیت مقابل چلسی نبود و این بازی وابسته به تصمیم داور بود . فکر نمی کنم این مربوط به بد رفتاری و یا نگرش بوده باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۵۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰