loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری رئیس پس از بازی بورنموث
کنفرانس خبری رئیس پس از بازی بورنموث

کنفرانس خبری رئیس پس از بازی بورنموث

 
در مورد برد...
 
در آغاز خیلی تنش زا و استرس آور بود , زیرا ما باید باخت چهار بر صفر مقابل ساوتهمپتون را هضم می کردیم که این روند بخوبی پیش نمی رفت و من فکر می کنم در شروع بازی روی اینکه گل احمقانه ای نخوریم متمرکز شده بودیم و به آرامی بازی می کردیم.من تعدادی از بازیکنان را تغییر دادم و کالوم چمبرز را در مرکز زمین قرار دادم. در 70 دقیقه آخر ما بازی را کنترل کردیم و بخوبی کار کردیم.
 
در مورد اینکه شکست مقابل ساوتهمپتون در ذهن بازیکنان بود...
 
شما نمی توانید از ابتدا تا انتهای فصل برخی مراحل را بدون اینکه ناامید شوید , بروید.این شکست یکی از نمونه های بزرگ نا امیدی بود.بعد از آن به پاسخ خوب شما تکیه می شود چیزی که در گرو بازی امروز بود.
 
در مورد اهمیت اعتماد بنفس...
 
برای من بیش تر از بردن بازی اهمیت دارد.اگر ما با تیم بالا و پایین خودمان در جدول یک امتیاز فاصله داشته باشیم مهم نیست , مهم تر از آن ثبات نتایج و احساسی است که ما قوی تر مسیر را می رویم و ما به شیوه ای خیلی کارآمد , شبیه کاری که ما امروز انجام دادیم بازی می کنیم.
 
در مورد مسوت اوزیل...
 
مسوت نقطه مرکزی تیم ما بود , چرا که ما امروز یک هافبک جدید داشتیم و او با توانایی و تکنیکش اطمینان خاطر را به تیم می داد.وقتی ما در بخش اول بازی مشکلاتی داشتیم , همیشه او این مشکلات را رفع می کرد و این موضوع به شما اعتماد بنفس و آسایش خاطر می دهد.
 
در مورد این که امروز مسوت اوزیل یکی از بهترین عملکردهایش را داشت...
 
من بازی های خوبی از اوزیل دیده ام , اما چیزی که مهم است اینه که او هرکسی را قانع می کند که او فقط یک بازیکن با استعداد نیست , بلکه او بازیکنی است که همیشه مایل به کار کردن برای تیم و سخت کار کردن است.او به پاس گل هایش گلزنی را نیز اضافه کرده است و بطور کلی او یک بازیکن کامل است.
 
در مورد اینکه آیا قبلا بازیکنی مثل اوزیل داشته‌اید یا نه...
 
من بازیکنان زیادی با این کیفیت ندیده‌ام ولی در حرفه‌ام بسیار خوش شانس بوده‌ام. برای من مقایسه بازیکنان کار دوست داشتنی نیست و او یک بازیکن استثنایی است. من فکر می کنم شما باید به من احسنت بگویید که من از نقطه نظرم دفاع کردم  حتی وقتی شما در این مورد شک داشتید. چیزی که حائز اهمیت است اینه که او به همان خوبی که می تواند باشد به میدان می آید و روند خوبی دارد. آیا او با پای چپش بیش تر کار می کند؟ من نمی دانم , اما چیزی که او در این لحظه انجام می دهد، استثنایی و فوق العاده است.
 
در مورد این که آیا او بهترین بازیکن در لیگ برتر است...
 
شما به آمار و پاس ها نگاه کنید و آنها با شما در این خصوص صحبت می کنند.
 
در مورد این که آیا اوزیل در این فصل بهتر شده است...
 
بله.این چیزی است که درباره او صحت دارد.کارش را برای این که هر روز بهتر باشد انجام می دهد, بدون توجه به اهمیت چیزی که او انجام می دهد که این موضوع نشان دهنده تمرکز و ثبات اوست.بعضی نمی توانند آن را انجام دهند , اما او بطور پیوسته در حال نمایش این است که او در یک مسیر صعودی در حال گذر است.
 
در مورد اینکه آیا اوزیل شبیه دنیس برگکمپ است...
 
بله.برگکمپ بیش تر گلزنی می کرد و مسوت بیش تر یک بازیکن است که پاس گل می دهد , اما حالا او بیشتر گلزنی کرده است. واقعا آنها را می‌توان با هم مقایسه کرد.
 
در مورد اینکه چه چیزی مسبب ایمان او به مسوت اوزیل شده است...
 
کیفیت فنی قابل توجه.چیزی که برای من خیلی لذت بخش است , زمانی است که او پاس می دهد.این یک سورپرایز باورنکردنی است. شما روی نیمکت پیش خودتان می‌گویید الان باید پاس بدهد و او هم دقیقا همان لحظه پاس می‌دهد. شما هنوز فکرتان را تمام نکرده‌اید و توپ به مقصد رسیده است. او کسی است که با صدای مناسب می نوازد و دست یافتن به این موضوع در بازی کار بسیار دشواری است , زیرا در زمین تصمیمات شما باید سریع گرفته شوند و همیشه درست تصمیم گرفت آسان نیست.
 
در مورد رکورد پتر چک...
 
من فکر می کنم او می تواند خیلی به این رکورد افتخار کند , زیرا این یک دستاورد قابل توجهی است و مردم نمی توانند درک کنند که پشت آن چه تعهد زیادی,تمرکز و ثبات در رفتارش نهفته است.اینها خصوصیات قابل توجه یک دروازه بان با استعداد است.ثبات و انسجام مهم ترین و مشکل ترین دستاورد برای هر کسی است.
 
در مورد این که آیا او با دیوید سیمن قابل قیاس است...
 
بله البته. بعنوان دروازه بان قابل قیاس هستند.
 
در مورد فلامینی...
 
ممکن بود مشکلی نداشته باشد. من می توانستم او را بازی دهم اما این کمی ریسک داشت بنابراین تصمیم گرفتم او را بکار نگیرم , زیرا مچ پایش ملتهب بود. گیبس نیز دچار گرفتگی ماهیچه پا شده است.
 
در مورد ضربه سر گابریل...
 
ما درباره آن صحبت نکردیم چون کل کنفرانس در مورد اوزیل بود. من فکر می‌کنم او روی ضربات ایستگاهی خطرناک بود و بخوبی دفاع کرد. او تمرکز خوبی داشت , زرنگ , سریع و در نبردها خیلی قوی بود.
 
در مورد اینکه در بازی بعدی هم گابریل را بازی خواهید داد...
 
من هنوز نمی دانم. من به یک یا دو بازیکن در این بازی استراحت دادم چون خط دفاع بازی‌های زیادی را انجام داده بود و امکان مصدومیت وجود داشت.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۸
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰