loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی رئیس بعد از بازی ساوتهمپتون
کنفرانس مطبوعاتی رئیس بعد از بازی ساوتهمپتون

کنفرانس مطبوعاتی رئیس بعد از بازی ساوتهمپتون

 
در مورد بازی...
 
من فکر می کنم ساوتهمپتون بازی را خیلی فیزیکی ساخت و ما چالش های زیادی را باختیم و اینها توضیحاتی برای این که ما بازی را باختیم می باشد.از جنبه اول آنها خیلی خوب عمل کردند.از جنبه دوم ما در سه گل اول بخاطر تصمیم گیری های داور بدشانس بودیم،گل دوم نادرست بود و گل سوم خطا بود.اگر شما کمی زیر سطح و روی آن باشید ، شما سه گل را با این نوع تصمیم گیری در مقابل خود دارید که این امر مشکل تر است.ما امیدوارم در بازی بعدی همچین قضاوتهایی به نفع ما گرفته شود.
 
در مورد واکنشش به شکست...
 
من بخندم ، من نمی خندم.چه چیزی می توانم در این مورد انجام دهم؟نمی توانم آن را لمس و احساس کنم.من باید بگویم آنها در چالش ها و در جبهه ای که ما می توانیم آن چه را می بینیم کارشناسی کنیم ، هوشیارتر بودند.ما نمی توانیم تصمیم های داور را کارشناسی کنیم ، اما ما می توانیم رفتار خودمان را کارشناسی کنیم و من معتقدم ساوتهمپتون به چالش ها قوی تر نگاه کرد و ما فرصتهای زیادی را از دست دادیم.
 
در مورد از دست رفتن فرصت صدر نشینی...
 
من قبل از بازی گفتم که اگر ما با تیم جلو و پشت سرمان یک امتیاز اختلاف داشته باشیم ،خیلی مهم نیست.این عملکرد است که محاسبه می شود. ما برای بردن بازی به اندازه کافی خوب نبودیم و ما این موضوع را مشاهده کردیم.از سوی دیگر ما نمی توانیم خیلی زیاد به این موضوع نگاه کنیم ، زیرا 48 ساعت دیگر باید بازی کنیم. ما نا امید و ناکام بودیم و تنها راه این است که 48 ساعته به آن پاسخ دهیم.
 
در مورد تحت فشار قرار گرفتن بازیکنانش...
 
گمان نمی کنم این چنین باشد.بررسی آن دشوار است ، اما من احساس می کنم از نظر فیزیکی ما در بهترین فرممان نبودیم.
 
در مورد شین لانگ...
 
او برای بازی های خیلی فیزیکی ساخته شده است و او بیش از حد خشن کار می کرد ، اما او خوب بود.
 
در این مورد که او بیش از حد خشن کار می کرد...
 
من گاهی اوقات آن را احساس می کردم،اما من باید دوباره آن را ببینم.این برای من دشوار است که بلافاصله پس از بازی هر چالش انفرادی را آنالیز کنم.
 
در مورد اینکه ساوتهمپتون بیشتر دنبال برد بود...
 
من می خواستم آن را بگویم.ما می دانیم اگر ما چالش را از دست دادیم ، دلیلش همین موضوع بود.آنها یک بر صفر جلو افتادند،سپس دو بر صفر جلو افتادند و بعد ما مجبور شدیم برای ایجاد موقعیت و خطر جلو بیاییم و آنها از این موضوع نهایت استفاده را بردند ، زیرا آنها در ضدحملات تیزتر بودند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۶
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰