loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی: روزیسکی و نقل و انتقالات
کنفرانس مطبوعاتی: روزیسکی و نقل و انتقالات

کنفرانس مطبوعاتی: روزیسکی و نقل و انتقالات


درمورد یک جام جهانی زمستانی...
این یک حس عام است که جام جهانی در قطر فقط در زمستان می تواند باشد. مردم همیشه می گویند: ' بله ما در استادیوم دستگاه تهویه داریم ' اما مشکل این نیست. بازیکنان برای بازی کردن در هر دمایی آماده می شوند. به نظرم مساله فقط درمورد افرادی است که به آنجا می روند؛ هواداران. دمای هوا در بیرون ۵۰ درجه است. شما می خواهید مردم در بیرون راه بروند و در بیرون و در خیابان با هم دیدار کنند، اگر این امکان پذیر نباشد نمی توانید جام جهانی شایسته ای برگزار کنید بنابراین از همان ابتدا عقل سلیم به شما می گوید که جام جهانی در قطر فقط در زمستان می تواند برگزار شود.


درمورد توماس روزیسکی...
ببینید، توماس روزیسکی در پایان فصل در اینجا خواهد ماند. او بازیکن شگفت انگیزی است و به خوبی به تیم کمک می کند، او با روشی که در آن بازی می کند؛ تحرکش، داشتن سطح خوبی فنی و رهبری تیم قطعاً یک نمونه استاندارد بازیکن آرسنال است. بنابراین او بازیکن فوق العاده ای است.


درمورد اینکه بازیکنان درحالی که هنوز بازی می کنند ه*م*ج*ن*س* گرایی خود را فاش می کنند...
من هم امیدوارم، فکر می کنم در فرهنگ فوتبال خود تاریخچه ای داریم که از آن نظر چندان مقاوم نیست و گام بعدی مسلماً برای افرادی است که هنوز تمرین و بازی می کنند تا این آزادی را داشته باشند که اگر احساس کنند می خواهند آن را انجام دهند آزادی بیان کردنش را داشته باشند. شاید بهترین روز زمانی است که دیگر درمورد آن صحبت نمی کنید؛ زیرا به معنی این است که کاملاً پذیرفته شده که هرکس هرچه بخواهد را انجام دهد.


درمورد نقل و انتقالات...
اولویت این است که با بازیکنانی که داریم دوشنبه شب بازی خوبی انجام دهیم و بازی را ببریم، اولویت ما این است. پس از آن اولویت برای رسانه ها صحبت کردن درمورد نقل و انتقالات است اما برای من صحبت کردن درمورد فوتبال است. نمی خواهم درمورد نام خاصی صحبت کنم، برای ما مساله مهم آماده سازی خوب برای دوشنبه شب و پیروزی در آن شب است. نام هایی که در روزنامه ها هستند به ما کمک نمی کنند تا دوشنبه شب پیروز شویم، بازیکنانی که در آنجا بازی می کنند به ما کمک می کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰