loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی: ژیرو و رونی
کنفرانس مطبوعاتی: ژیرو و رونی

کنفرانس مطبوعاتی: ژیرو و رونی

در ادامه بخشی از صحبتهای وی را خواهیم خواند.

درباره ی فرم الیویه ژیرو...

برای مهاجمان دو نکته وجود دارد. اول اینکه وقتی یک مهاجم موقعیت گلزنی بدست نمی آورد من همیشه نگران می شوم. در مورد ژیرو او همواره در هر بازی فرصت های گلزنی داشته اما آنها را به گل تبدیل نکرده است. میانگین گل کردن فرصت ها یک چرخه دارد. هنگامی که یک بازیکن شروع به گل زدن می کند ناگهان برای مدتی به همین شکل پیش می رود و سپس به طور ناگهانی روند گلزنی متوقف می شود و هیچ کس واقعا نمی داند چرا؟ امیدوارم او در ابتدای یک چرخه ی خوب باشد.

درباره ی گزینه های آرسنال در حمله...

ما بازیکن بزرگی مثل ون پرسی را از دست دادیم و باید برای این مشکل راهی پیدا می کردیم می دانستیم نمی توانیم بازیکنی پیدا کنیم که 40 گل بزند اما اکنون کمی انعطاف پذیر تر شده ایم زیرا ولکات گل میزند ژروینیو، پودولسکی و کازورلا هم گل میزنند و ژیرو نیز گلزنی خود را آغاز کرده پس در جلوی زمین مشکلی نداریم.

درباره ی اینکه 10 سال از زمانی که رونی با لباس اورتون به آرسنال گل زد گذشته است...

از شیرجه ی سیمن کاملا راضی نبودم همچنین از نزدیک شدن سول کمپبل. خاطره ی من از آن روز این بود که "اوه، امروز ما یک بازیکن بزرگ را دیدیم" این را بعد از بازی گفتم اگر به صحبت های من نگاه کنید می بینید که من گفتم انگلیس بازیکن بزرگی را پیدا کرده است. می توانستید به وضوح ببینید که آن پسر چیز ویژه ای دارد این فقط از لحاظ فوتبالی نبود بلکه از نظر ذهنی هم بود در وجود او میل و اشتیاقی بود که با استعدادش مرتبط بودند.

در حقیقت رونی تلفیقی از بهترین بازیکن انگلیس است. یعنی او با استعداد است اما متعهد است و از چالش ها لذت می برد. او در سن پایین هم اینگونه بود به علاوه ی بدنی قوی که می تواند از عهده او بر بیاید ده سال بعد او ثابت کرد بازیکن بزرگی است که همه انتظار داشته اند معتقدم هنوز چیزهای بیشتری از او خواهیم دید. در حال حاضر به نظر می رسد او در نقش یک هافبک در حال رشد کردن است. به عنوان یک مهاجم شخصا او را دوست دارم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۱۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰