loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: بازی فوق‌العاده‌ای بود
آرتتا: بازی فوق‌العاده‌ای بود

آرتتا: بازی فوق‌العاده‌ای بود

میکل آرتتا پس از مساوی 1-1 مقابل لیورپول، نکات مثبت فراوانی را برشمرد.

او آن را "بازی فوق‌العاده‌ای از فوتبال" خواند و سپس درباره عملکرد، کار روی ضربات ایستگاهی، بازی در آنفیلد و آنچه در نیم‌فصل دوم می‌خواهد، صحبت کرد.

متن کامل مصاحبه پس از بازی او به شرح زیر است:

 

  • درباره بازی:

بازی فوق‌العاده‌ای بود، یکی از شدیدترین و پرهیاج‌ترین بازی‌هایی که طی 20 سال حضورم در این لیگ شاهد بوده‌ام. کیفیت و قصد دو تیم... تماشای آن اعجاب‌انگیز بود و ما به عنوان تیمی که بچه‌ها مایل به بازی در این سطح بودند، شجاعت بازی کردن در این سطح را داشتند، تعهد و اعتقاد به انجام آنچه در اینجا انجام دادیم، فکر می‌کنم بازیکنانم اعتبار زیادی را خواهند گرفت.

 

  • درباره کار روی ضربات ایستگاهی: 

یک اقدام عالی بود و ما در برابر هر حریفی فرصتی می‌بینیم و از آنها استفاده می‌کنیم و امتیاز می‌گیریم. باید از موقعیت‌های زیادی که در بازی در منطقه حریف ایجاد کردیم بهتر استفاده می‌کردیم چرا که ایجاد موقعیت زیادی داشتیم و این اندکی افسوس دارد. از سوی دیگر، درست است که آن‌ها چند لحظه داشتند، به ویژه پس از کرنر ما که از میانه زمین رد شدند و ما ارتباطمان در لبه محوطه جریمه قطع شد. این نشان‌دهنده کیفیت بالای آن‌هاست و ما خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم.

 

  • درباره دفاع سه نفره رایس، سالیبا و گابریل:

این سه نفر فوق‌العاده بودند اما فکر می‌کنم کل تیم و اینکه چطور سطح بسیار بالایی که امروز لیورپول ایجاد کرد را پوشش دادیم، یکی از بهترین لیورپول‌هایی بود که امسال دیده‌ام. زندگی را برایمان بسیار سخت کردند. بازی واقعاً سریعی شد. تماشاگران هم بر این امر دامن زد اما ما وضعیت را خوب کنترل کردیم.

 

  • درباره تفاوت عملکرد در آنفیلد نسبت به سال گذشته:

سال گذشته چند بازیکن مهم ما غایب بودند که برای ما بسیار مهم هستند. به ویژه وقتی باید چنین بازی‌ای را که آن‌ها پیشنهاد می‌دهند، انجام دهید و نمی‌توانید از چنین بازی‌ای دوری کنید چرا که آن‌ها واقعاً در انجام آن خوب هستند. اما سپس در 20 دقیقه پایانی فکر می‌کنم تیم بسیار مایل به کسب پیروزی بود و واقعاً غالب شده بود و می‌خواست برود و 3 امتیاز را بگیرد. ما تجربه بودن در موقعیت فعلی را داریم و باید از بازیکنانمان بسیار راضی باشیم چرا که این نشان‌دهنده ثبات زیاد برای این گروه جدید در بهترین لیگ دنیاست که دو سال متوالی در این موقعیت قرار گرفته‌اند اما همین. ما هم‌اکنون در جایی هستیم که می‌خواستیم، هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان و همه ما شایسته یک شام زیبا با خانواده‌هایمان هستیم اما فردا دوباره برمی‌گردیم چرا که بازی با وستهام دوباره بسیار سخت خواهد بود.

 

  • درباره تشبیه آنفیلد به ماشین لباس‌شویی:

بله، بسیاری از توپ‌ها را پس از بازپس‌گیری از دست دادیم و این بدترین لحظه در برابر آنهاست چرا که آن‌ها در بازپس‌گیری توپ واقعاً خوب هستند و ما توپ را در مناطقی از دست دادیم که در برابر آنها ممنوع است. می‌توانستیم مجازات شویم اما ما نیز برای آنها لحظات ناخوشایندی ایجاد کردیم.

 

  • درباره ثبات عاطفی بیشتر تیم:

آنها قطعاً تجربه بیشتری دارند و امروز بازی بسیار متفاوتی نسبت به سال گذشته داشتیم. آنچه امروز در این ورزشگاه و با این اتمسفر و شرایطی که ایجاد کردند، انجام دادند چیز دیگری بود. بلوغ و شجاعتی که نشان دادیم باید واقعاً از بازیکنانمان احساس غرور کنیم.

 

  • درباره اینکه در نیمه دوم فصل از تیمش چه می‌خواهد:

چند مورد وجود دارد که باید بهبود یابد، به ویژه پایان دادن به بازی‌ها با توجه به تسلطی که نشان می‌دهیم. گاهی نتایج خیلی نزدیک بوده است که مجبور شده‌ایم در چند دقیقه پایانی برای حفظ نتیجه بجنگیم و همین. چیز دیگری نیست. امیدوارم با وجود غیبت 5 بازیکن کلیدی به دلیل مصدومیت‌های طولانی‌مدت، همچنان این سطح را حفظ کرده باشیم که نشان‌دهنده کیفیت ترکیب و میل آنها برای انجام کاری است که هر روز انجام می‌دهند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۳ ۱۰:۳۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰