loading
در حال بررسی درخواست شما
شما با کسی که رابطه خوبی ندارید بحث نمی‌کنید
شما با کسی که رابطه خوبی ندارید بحث نمی‌کنید

شما با کسی که رابطه خوبی ندارید بحث نمی‌کنید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نشست خبری پیش از بازی مقابل لیورپول را در کمپ تمرینی باشگاه برگزار کرد.

آرتتا به سوالات مختلفی درباره آخرین وضعیت تیم، بازی حساس یکشنبه مقابل صدرنشین لیگ و موارد دیگر پاسخ داد.

در اینجا خلاصه‌ای از صحبت‌های او را در مورد موضوعات مختلف می‌خوانید:

  • درباره وضعیت ژسوس و پارتی:

بله، گابی کل هفته با ما تمرین و بازی کرد. اما متاسفانه توماس چند روز پیش با یک مشکل جزئی مواجه شد و نمی‌تواند در ترکیب حضور داشته باشد. اینکه این مصدومیت چند روز یا چند هفته طول بکشد را به زودی خواهیم دید.

  • درباره مصدومیت دوباره پارتی:

من دکتر نیستم، ولی سعی می‌کنم توضیح بدهم! او دوباره در ناحیه‌ای که قبلا مشکل داشت احساس درد کرد و نتوانست چند روز آخر تمرین کند.

  • درباره بازی روز یکشنبه مقابل لیورپول:

ما باید همان‌طور که در دو بازی قبلی مقابل آن‌ها بازی کردیم بازی کنیم و در بخش‌هایی که سرنوشت بازی را رقم می‌زنند با شدت بیشتری عمل کنیم. خیلی هیجان‌زده هستم، همیشه آماده کردن بازی مقابل لیورپول عالی است؛ آن‌ها خیلی خوب هستند و در تمام جنبه‌های بازی تسلط دارند. ما در خانه بازی می‌کنیم و احساس می‌کنم یک حس مثبت و پرشور واقعی در اطراف تیم وجود دارد.

  • درباره آمادگی ما برای این بازی‌های بزرگ:

قطعا تجربه‌های بزرگی کسب کرده‌ایم و کارهایی که فصل گذشته انجام دادیم قدم دیگری به جلو بود. امسال می‌خواهیم کارهای بهتری انجام دهیم و همچنین در لیگ قهرمانان هم هستیم که قدم بزرگی است و بله، ترکیب تیم بهتر شده. درست است که مصدومیت‌های مهمی داشتیم، اما فکر می‌کنم تیم این موضوع را به خوبی مدیریت کرده است.

  • درباره بازی جام حذفی ما مقابل لیورپول و اینکه آیا الان آماده‌تر هستیم:

از نظر عملکرد تیمی، خیلی شبیه است. قطعا وقتی به دبی رفتیم فرصتی برای تجدید قوا و ارتباط دوباره داشتیم. و بعد هم بین بازی‌های مقابل پالاس و فارست زمان زیادی داشتیم و احساس من این است که همچنان خیلی خوب بازی می‌کنیم. واضح است که در یک سوم نهایی بسیار باثبات‌تر بودیم و این برای بردن بازی‌های فوتبال بسیار کمک می‌کند.

  • درباره بحث بازیکنان با هم:

شما با کسی که رابطه خوبی ندارید بحث نمی‌کنید. این اتفاق می‌افتد چون اعتماد و صمیمیت لازم را دارید که با کسی به آن شکل واکنش نشان دهید.

  • درباره نیاز به چنین رفتاری در تیم:

عاشقش هستم! تا زمانی که با احترام انجام شود و فقط با هدف مطالبه‌گری بیشتر و بهتر شدن تیم باشد و همانجا بماند، از آن استقبال می‌کنم.

  • درباره اینکه آیا پیروزی مقابل لیورپول به اعتماد به نفس و انگیزه تیم کمک می‌کند:

بله، و ما این کار را کرده‌ایم. این فصل تیم‌های بزرگی را شکست داده‌ایم و حالا فرصت دیگری برای شکست دادن لیورپول و قرار گرفتن در موقعیت بسیار بهتری داریم. درباره انگیزه صحبت می‌کنیم؛ دو بازی اخیر را برده‌ایم و می‌خواهیم سومی را هم ببریم، مخصوصا در خانه و با حمایت هواداران ما می خواهیم این کار را انجام بدیم. یک فضای باورنکردنی خواهد بود و به آن نیاز داریم، پس همه را تشویق می‌کنم که این کار را انجام دهند، با تک تک توپ‌ها با ما بازی کنند و اگر این کار را انجام دهیم، شانس بزرگی برای بردن بازی خواهیم داشت.

  • درباره اینکه آیا با ترک کلوپ، لیورپول برای پایان خوب فصل مصمم‌تر است:

هیچ سرنخی ندارم، امیدوارم نه!

  • درباره اینکه اگر در موقعیت او بود چه فکر می‌کرد:

نمی‌دانم، در آن موقعیت نیستم، پس به اندازه کافی برای درک احساس خودمان در موقعیت تیم متوجه هستم.

  • درباره اینکه آیا دلتنگ کلوپ خواهد شد؟

کاملا، فکر می‌کنم او فقدان بزرگی خواهد بود. همانطور که قبلا گفتم، او الهام‌بخش بوده، کسی است که بُعد جدیدی به لیگ برتر اضافه کرده، سبک بازی بسیار جذاب و الهام‌بخشی را القا کرده، نحوه چیدن و ساختن تیم و همچنین متحول کردن یک باشگاه را به نمایش گذاشته است. او هم دلتنگ خواهد شد، اما فعلا اینجا است.

  • درباره اینکه آیا غیرقابل پیش‌بینی بودن فصل گذشته را از دست داده‌ایم؟

زمان‌هایی وجود دارد که شما چیزهای خاصی را تحریک می‌کنید و زمان‌های دیگری که رفتار حریف، نیازهای بازی و کاری که می‌توانید انجام دهید را دیکته می‌کند. ما هنوز هم تیمی هستیم که در فصل گذشته مقابل دفاع‌های عمیق بیشتر حمله می‌کردیم، این چیز جدیدی نیست، و همچنان در دو هفته گذشته به روش‌های مختلفی گل می‌زنیم که عالی است و تیم در تمام جنبه‌های بازی تسلط دارد. ما نسبت به فصل گذشته کمتر گل می‌خوریم و بدیهی است که موقعیت های بیشتری خلق می‌کنیم. این باید در نتیجه بازی دیده شود و این چالش است.

  • درباره اینکه چرا در ژانویه مهاجم نگرفتیم؟

اگر یکشنبه برنده شویم و گل‌های زیادی بزنیم اینو میگید؟ من به این شکل فکر می‌کنم. من عاشق بازیکنانم هستم و فکر می‌کنم که یکشنبه گل می‌زنیم و به صدر جدول نزدیک می شویم و به خاطر تلاششان کاملا لایق تمام اعتبار هستند.

  • درباره اینکه چرا خوب است هم‌تیمی‌ها با همدیگر «بجنگند»؟

شاید ما درک متفاوتی از کلمه “جنگ” داریم، یا گفتگوی کمی داغ، در پایان بازی زمانی که ضربان قلبتان ۲۰۰ است. این عادی است، چیز جدیدی نیست. من می‌خواهم شور، تعهد از بازیکنانم ببینم و بازیکنانم همیشه تمایل به بهتر شدن داشته باشند. برای انجام این کار باید از یکدیگر مطالبه داشته باشیم. اگر نه، تیم دیزنی لند است.

  • درباره اینکه آیا باخت به معنی خروج از کورس قهرمانی است؟

نمی‌دانم. طرز فکر من برنده شدن است و در حال حاضر در آن وضعیت هستم.

  • درباره اینکه آیا این بازی را «نباید ببازیم» ؟

نه. این بازی‌ای است که می‌خواهیم برنده شویم و باید حق بردن را به دست آوریم. برای انجام این کار مجبوریم کارهای زیادی انجام دهیم، زیرا دلیلی وجود دارد که آنها آنجا هستند، اما همچنین دلیلی وجود دارد که ما در جایگاه خودمان هستیم.

  • درباره اینکه بسیاری از باشگاه‌ها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بازیکن نگرفتند؟

شاید بازیکنی در بازار وجود نداشته باشد که اگر بتوانید او را جذب کنید بتواند واقعا تفاوت ایجاد کند یا تأثیری که نیاز دارید را بگذارد.

  • درباره اینکه پیروزی مقابل منچسترسیتی را به عنوان الگویی از نحوه پیروزی در بازی‌های بزرگ در نظر بگیریم؟

بله، یا منچستریونایتد یا برایتون یا زمانی که فصل گذشته در اینجا مقابل لیورپول بازی کردیم. ما این کار را بارها انجام داده‌ایم و فردا بازی متفاوتی است و تیم واقعا آماده و آماده به نظر می‌رسد، واقعا مشتاق بازی هستیم. می‌دانیم که استادیوم هم با ما پر خواهد شد و ما چنین روزهایی را می‌خواهیم. از آن بعدازظهرها را با هوادارانمان می‌خواهیم، جایی که چالش‌های بزرگی داشته باشیم و بازی بعدی یک بازی بزرگ است.

  • درباره اینکه پارتی نتوانسته آماده بماند؟

این نگرانی بزرگی است زیرا او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و در ابتدای فصل کمی به ریتم افتاده بود و سپس برای مدتی او را از دست دادیم. حالا مدت زیادی است که بدون او هستیم و چیزی به ما می‌دهد که هیچ بازیکن دیگری در ترکیب نمی‌تواند به ما بدهد. واقعا دلتنگ است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ۱۲:۳۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰