loading
در حال بررسی درخواست شما
فوتبال همینه
فوتبال همینه

فوتبال همینه

میکل آرتتا پس از شکست 2-0 ما در برابر وستهم یونایتد در روز پنجشنبه در وضعیت دشواری قرار داشت. 

علی‌رغم 30 شوت در طول 90 دقیقه بازی، ما ناامید شدیم و اولین شکست خانگی فصل را متحمل شدیم.

پس از بازی مربی در مورد بازی، فرصت‌های از دست رفته، تصمیم‌های VAR و دیگر موارد در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پرسیده شد.

  • **در مورد بازی...**

از وستهم تشکر می‌کنم و از بازیکنان خودم تعریف می‌کنم، این همه چیزی است که می‌توانم بگویم. این فوتبال است. آنچه ما در بازی انجام دادیم و و تعداد فرصت‌هایی که در بازی ایجاد کردیم را نگاه کنید و دیدن نتیجه بسیار ناامید کننده است، اما آنها در هر دو محوطه جریمه از ما بهتر بودند. دو شوت داشتند، با ضربه پنالتی، سه ضربه، ما سی تا داشتیم. نمی‌دانم چند بار لمس توپ در محوطه جریمه، چند موقعیت، چند موقعیت بزرگ برای گلزنی داشتیم و ما نزدیم. در فوتبال باید این کار را بهتر انجام دهید اگر می‌خواهید برنده شوید و امروز ما به این دلیل برنده نشدیم و برای بقیه راه، تیم تلاش کردن را ادامه داد و دوباره نگرشی غیر عادی داشت.

  • **در مورد از دست دادن شانس‌ها...**

فعلاً همینه، باید تلاش کنیم موقعیت ایجاد کنیم. اگر با زدن ۳۰ تا شوت نمی‌توانید گل بزنید باید ۵۰ یا ۶۰ تا شوت بزنید فعلاً همین است. نمی‌توانم تصور کنم بازی‌ای که شما بیشتر غلبه دارید، بیشتر لمس در محوطه جریمه، دادن موقعیت‌های کمتر به تیم مثل خوب وستهم ولی شما می‌بازید.

  • **در مورد ناامیدی‌های ناشی از باختن پس از بین رفتن آمارها...**

این طور است، اما این فوتبال است، هنگامی که تیم به این صورت موقعیت شانس ایجاد می‌کند، معمولاً بازی‌ها را می‌برید و این راهی است که ما انجام دادیم، زیرا در برابر برایتون و لیورپول موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کردیم. اما ما به روش‌های مختلف گل می‌زنیم و باید در این زمینه یک قدم دیگر برداریم تا بازی را با راحتی بیشتری ببریم، زیرا امروز تیم شایسته پیروزی در بازی است، در این مورد هیچ شکی وجود ندارد.  

  • **در مورد تأیید گل اول پس از بررسی VAR...**

ندیده‌ام، تنها چیزی که می‌گویند این است که تصاویری که دارند قطعی نیست، فقط متأسفانه با تکنولوژی موجود که آنقدر واضح نیست که بتوانیم بگوییم بله خارج بود یا داخل. تمام شده، رفته است، چیزی نیست که اکنون بتوانیم در مورد آن انجام دهیم.

  • **در مورد نیاز بالقوه به خریدهای جدید در ژانویه برای حل مشکلات با شانس‌ها...**  

در حال حاضر این بازیکنان را داریم، بازیکنانی هستند که من بیشتر از همه دوستشان دارم. کاری که باید انجام دهیم این است که سعی کنیم موقعیت‌های بهتر و بیشتر تمرین داشته باشیم، آنها را در آنجا قرار دهیم و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهیم و همین. زیرا آنها این کار را انجام داده‌اند.  

  • **در مورد بازیکنان فاقد اعتماد به نفس در مقابل گل...**

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. شما به تیر دروازه می‌زنید یا با فاصله نیم سانتی‌متری به بیرون می‌رود و نمی‌دانم چند شوت یا چند نفر شوت را مسدود می‌کند و وارد گل نمی‌شود. ما در بسیاری از موقعیت‌ها وقتی باید پاس درستی انتخاب کنیم، دو بازیکن آزاد در محوطه جریمه هستند و من می‌توانم پنج، شش اقدام از این دست را به یاد بیاورم و این است که تفاوت را برای بردن بازی‌ها ایجاد می‌کند.

  • **در مورد زوایای دوربین ارائه شده برای تأیید اولین گل...**  

نمی‌دانم اما تکنولوژی موجود در حال حاضر برای دادن این پاسخ به ما خوب نیست. پس کاری که باید انجام دهیم این است که بدون آن، با تعداد موقعیت‌هایی که در بازی ایجاد می‌کنیم باید بیش از حد کافی باشد. 

  •  **در مورد داشتن یک رکورد 77 لمس در محوطه جریمه و نزدن گل...**

آنها عالی بودند، ما باید توپ را درون دروازه می‌کردیم و بازی را ببریم و وقتی که فقط دو موقعیت در محوطه جریمه شما توسط حریف ایجاد می‌شود باید بتوانید دفاع کنید ما خوب دفاع نکردیم. تیم ما در محوطه جریمه حریف بسیار خوب است، با زمان‌بندی، کیفیتی که با بازیکنان تهاجمی جلویی دارند و امروز متأسفانه همین‌ها تفاوت را ایجاد کرد و یک شب بسیار ناامیدکننده برای ماست زیرا فکر می‌کنم باید در این بازی چیزهای بیشتری نصیبمان می‌شد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۸ ۱۰:۴۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰