loading
در حال بررسی درخواست شما
میخواهیم بهترین باشگاه دنیا باشیم
میخواهیم بهترین باشگاه دنیا باشیم

میخواهیم بهترین باشگاه دنیا باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی قاطع 4-1 مقابل نیوکاسل یونایتد، به سرعت وارد سالن کنفرانس ورزشگاه امارات شد تا به سوالات خبرنگاران درباره بازی پاسخ دهد.

او در مورد عملکرد جورجینیو، بهترین بازیکن زمین، نحوه واکنش تیم به باخت در لیگ قهرمانان و روند گلزنی توپچی ها صحبت کرد.

عملکرد تیم: فوق العاده بودیم. با وجود زمان کم برای آماده سازی، باید به بچه ها تبریک گفت. همه چیز عالی بود: شدت بازی، تعهد، قاطعیت، تهاجمی بودن و پیشرفت در کار با توپ. شجاعانه بازی کردند و کاملاً مستحق برد بودیم.

نیکولاس جوور: این سوال را باید از مالک باشگاه بپرسید! گلزنی با روش های مختلف و بازیکنان مختلف، رضایت بخش است. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و باید به همین روند ادامه دهیم.

نقش جورجینیو: او بازیکن برتری است، به خصوص مقابل حریفانی با رفتار و چینش خاص. در این سطح، بازی او تاثیر زیادی دارد. وقتی مداوم بازی نمی‌کند، به او احترام می‌گذارم، اما امروز فوق العاده بود.

جورجینیو و سایر بازیکنان: او قطعاً کلاس جهانی است، اما امروز به صورت انفرادی هم فوق العاده بودیم و سطح را بالا بردیم. نیوکاسل تیم برتر با مربی خوب است و اذیت کردن آنها دشوار است. به بچه ها احترام می گذارم.

21 بازی بدون شکست: از آمار شما متشکرم. نشان می‌دهد چقدر آن را می‌خواهیم. از کادر فنی برای تلاششان در بازیابی بازیکنان تشکر می‌کنم. از پورتو حس می‌کردیم برای بازی آماده‌ایم. دیدن این واکنش و حمایت از ورزشگاه عالی است.

گلزنی زیاد: تیم در حال اوج‌گیری است، در شرایط خوبی هستیم و بازیکنان به صورت انفرادی عملکرد خوبی دارند. همه چیز روان است، به روش های مختلف گلزنی می‌کنیم و بیشتر می‌خواهیم.

تفاوت ذهنی: باید بازی ها را تمام کنیم. سال گذشته بازی های زیادی را بردیم، و امسال هم می توانستیم بیشتر گل بزنیم. باید از خودمان این را مطالبه کنیم.

درباره راز حفظ فرم فعلی:

شاید باید به بهترین شکل ممکن هر روز تمرین کنیم، به خودمون برسیم و مهم‌تر از همه، باور داشته باشیم که می‌تونیم. همیشه میشه پیشرفت کرد، بهتر شد و بازیکنان بیشتری رو برگردوند. هر چی بازیکن بیشتری داشته باشیم، رقابت درون تیمی بیشتر می‌شه، گزینه‌های بیشتری داریم، بازیکنان بیشتری می‌تونن روی بازی تاثیر بذارن و مهم‌تر از همه، باید باور کنیم که می‌تونیم.

مقایسه بین چهارشنبه و امشب از نظر پختگی:

این معمولاً به خاطر نتیجه اینطوری توصیف می‌شه. اگه مارتینلی اون توپ رو به ساکا می‌داد و ساکا گل می‌زد، چی می‌شد؟ این فوتباله، اگه توپ رو از دست بدی و حریف گل بزنه، باید بازی رو بهتر مدیریت کنی. مشکل این نبود، اما به اندازه امروز شجاعت نداشتیم با توپ کار کنیم و این ناامید کننده بود.

درباره جو ورزشگاه امارات امشب:

واقعاً تاثیرگذار بود، از همه کسایی که این جو با انرژی و انگیزه رو به وجود آوردن ممنونم. از باشگاه هم ممنونم که برای ایجاد این جو تلاش می‌کنه، چون تاثیر فوق‌العاده‌ای روی تیم داره، پس ممنونم.

درباره نقش خودش در ایجاد این جو:

ما می‌خوایم بهترین باشگاه دنیا باشیم و برای اینکه بهترین باشیم، باید بهترین ورزشگاه و بهترین جو رو هم داشته باشیم، این مطمئنه.

درباره واکنش به نتیجه هفته گذشته مقابل پورتو:

شخصیت، روحیه و این حقیقت که تیم همیشه بیشتر می‌خواد. تو ورزش، اتفاقا به دلایلی می‌افته و باید ازشون درس بگیری. اگه بخاطر باخت سه روز پیش غصه بخوری، چه فایده‌ای داره؟ باید یاد بگیریم و نمی‌تونیم به خاطر نتیجه گریه کنیم. باید بفهمیم چرا این اتفاق افتاد و بهتر بشیم، این انرژی تو بازیکنا بود و اون‌ها این کارو کردن.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۶ ۱۲:۲۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰