loading
در حال بررسی درخواست شما
میکل آرتتا: وضعیت تومی‌یاسو خوب نیست
میکل آرتتا: وضعیت تومی‌یاسو خوب نیست

میکل آرتتا: وضعیت تومی‌یاسو خوب نیست

میکل آرتتا پس از پیروزی 7 گله تیمش مقابل لوتون در کنیلوورت رود بود، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

از او در مورد در دقایق پایانی، استقامت بازیکنان، عملکرد درخشان گابریل ژزوس و  آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان پرسیده شد.  

در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید:

  • در مورد برنده شدن در لحظات پایانی:

واقعا از آن لذت بردم، به ویژه از انتهای بازی. اتفاق شگفت‌انگیزی در فوتبال است، احساسات و لحظاتی که با آدم‌های زیادی تجربه می‌کنی. شب ویژه‌ای بود. از لوتون برای فضای عالی و نحوه بازی و چگونگی هدایت آنها تعریف می‌کنم که بازی را برای ما بسیار سخت کردند. اما برنده شدیم. استقامت، شخصیت و کیفیتی که تیم نشان داد و اینکه چقدر می‌خواستیم عالی باشیم.  

  • در مورد پشت سر گذاشتن باخت و برنده شدن:

بازی کردن هر 3 روز یک بار و بردن هر بازی، این خواسته‌ای است که داریم. موضوع روش برخوردشان است و اینکه چقدر می‌خواهند در هر بازی برنده باشند. یک صحبتی در بین دو نیمه داشتیم و گفتند باید بهتر بازی کنیم و خیلی مشتاق هستند. امروز برخی گل‌ها را خوردیم که ناراحت‌کننده خواهد بود اما بخشی از این موضوع است. اتفاق خواهد افتاد و واکنش ما مهم است که عالی بود.  

  • در مورد نحوه برنده شدن در لحظات آخر:

مساوی نمی‌خواهیم، می‌خواهیم ببریم! این انگیزه، انرژی، ریسک و احساسی که درون زمین می‌گذاریم را می‌توان حس کرد. فکر می‌کنم با توجه به فرصت‌هایمان باید زودتر گل می‌زدیم اما نزدیم. تا آخر تلاش کردیم و پاداش گرفتیم.  

  • آیا نگران نیستیم که دیر برنده می‌شویم؟  

خیر، چون واقعاً گل نخوردیم. فقط 2 ضربه ایستگاهی بود و آن گلی که خوردیم. به غیر از آن، چیز دیگری نبود. امروز در محوطه‌ها بسیار کارآمد بودیم که تعریفی هم از حریف است و باید پذیرفت.   

  • در مورد عملکرد رایا:  

به عنوان تیم باید مقابل موقعیت‌ها بهتر دفاع کنیم. مسائلی منجر به گل‌ها شدند و مسئله سرزنش کردن نیست. هرگز این کار را نکرده‌ایم و نخواهیم کرد. موضوع واکنش تیم است چون اتفاق خواهد افتاد و من از این واکنش خوشم می‌آید.  

  • آیا او در 2 گل مقصر بود؟

فکر می‌کند مقابل این گل‌ها می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم.

  • در مورد عملکرد گابریل ژزوس: 

امروز بسیار پرجنب‌وجوش و فعال بود و برای آنها مشکلات زیادی ایجاد کرد. بسیار پویا و تهدید مداوم بود و یک گل خوب هم زد. در واکنش های مثبت زیادی برای تیم نیز دخیل بود. پس فکر می‌کنم بهترین حالت را از او دریافت می‌کنیم و در وضعیت خوبی است.  

  • در مورد هماهنگی گابی و کای برای گل سوم:

کیفیت‌های متفاوتی دارند و خیلی خوب یکدیگر را کامل می‌کنند. فکر می‌کنم کای بهترین بازی‌اش را انجام داد. رو به بهبود است. همین را می‌خواهیم. بالا آمدن سطح بازیکنان و رسیدن به فرم خوب چون الان داریم بازیکن زیادی را از دست می‌دهیم.  

  • آیا با جذب رایس، او هم گل‌های پیروزی بخش می‌زند؟  

بله، تا الان 3 گل زده است. یک گل دیگر مانده. اتفاق خواهد افتاد، نمی‌دانم کی اما اتفاق خواهد افتاد. امشب هم بازی فوق‌العاده‌ای داشت. رهبری، کیفیتی که هر هفته نشان می‌دهد. دارد بهتر و بهتر می‌شود. استعداد این را دارد که وارد محوطه حریف شود. بوی گل زدن و توانایی قرار دادن توپ در دروازه را دارد.  

  • در مورد مصدومیت تومی‌یاسو:

اسکن گرفتیم و اخبار خوبی نیست. مصدومیت کشاله دارد و مدتی غایب خواهد بود.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱۵ ۰۹:۵۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰