loading
در حال بررسی درخواست شما
میکل از هواداران بخاطر حمایتشان تشکر کرد
میکل از هواداران بخاطر حمایتشان تشکر کرد

میکل از هواداران بخاطر حمایتشان تشکر کرد

برای سومین بازی پیاپی در لیگ ، ما با گل به خودی و گل‌های زیبای کای هاورتز، بوکایو ساکا و یاکوب کیویور بر حریف غلبه کردیم و خود را در کورس قهرمانی نگه داشتیم.

اما آرتتا احساس می‌کرد که این بدون حمایت هواداران خانگی که در ابتدای بازی با فریادهای بلند از بازیکنان استقبال کردند و شور و شوق خود را حفظ کردند تا ششمین پیروزی متوالی ما در لیگ برتر را جشن بگیرند، امکان‌پذیر نبود.

میکل بعد از بازی با اشاره به نقش تماشاگران گفت: "آنها فوق‌العاده بودند - خیلی ممنون. این واقعا تاثیرگذار است. طراحی صحنه از ابتدا، رنگ، شدت، انرژی، واقعا تیم را متحول کردید. این اتفاقی نیست که تیم با چنین تشویقی اینگونه بازی می کند، پس از شما بسیار سپاسگزارم. ما پس از شکست مقابل پورتو در لیگ قهرمانان برای اولین بار در سال 2024 شکست خوردیم، اما فرم ما در لیگ برتر با نمایش خیره کننده دیگری ادامه یافت.

آرتتا افزود: "بعد از یک روز آماده سازی برای بازی مقابل نیوکاسل - یک تیم برتر، بازیکنان برتر و مربیان برتر - بازی به شیوه ای که انجام دادیم، با آن انرژی و کیفیت در طول بازی، واقعا لذت بخش بود. می توانستم ببینم که ما آن را می خواستیم. ما باید به بازی در بازی های بزرگ لیگ قهرمانان عادت کنیم و سپس دو روز بعد بازی کنیم. اگر سوالی داریم، می توانیم آن را انجام دهیم و اکنون این کار را به طور مداوم انجام می دهیم. [این آمار] نشان دهنده کارهای عالی ای است که همه کارمندان انجام می دهند تا به بازیکنان کمک کنند و بازیکنان ما متمرکز هستند. امروز یک داستان است، یک نتیجه است - خوب، بد، از آن یاد می گیرید، به مرحله بعدی می روید و سعی می کنید بهتر باشید.

"این واقعا خوشحال کننده است که ما به تعداد زیادی گل می زنیم، همچنین موقعیت هایی که از بازی های مختلف و به روش های مختلف ایجاد می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۶ ۱۶:۰۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰