loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی دشوار در سیتی گراوند: آرتتا از پیروزی آرسنال مقابل فارست راضی است
پیروزی دشوار در سیتی گراوند: آرتتا از پیروزی آرسنال مقابل فارست راضی است

پیروزی دشوار در سیتی گراوند: آرتتا از پیروزی آرسنال مقابل فارست راضی است

با لطف پیروزی سخت و نفس گیر 2-1 مقابل ناتینگهام فارست در شب سه شنبه، آرسنال خود را به فاصله دو امتیازی صدر جدول لیگ برتر رساند. این پیروزی، میکل آرتتا را "واقعا خوشحال" کرد.

گل های گابریل ژسوس و بوکایو ساکا در نیمه دوم، توپچی های لندنی را در ورزشگاه سیتی گراوند به پیروزی رساند، اما گل دیرهنگام تایوو آوینی، اواخر بازی را برای آرسنال پر استرس کرد.

آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، در مورد عملکرد تیمش صحبت کرد.

او گفت: "من از عملکرد و نتیجه بازی واقعا خوشحالم. اتفاقی که سال گذشته در اینجا افتاد، هنوز توی ذهن ما بود و می خواستیم آن را جبران کنیم."

"ما می خواهیم در لیگ کمی حرکت ایجاد کنیم. فکر می کنم این کار را انجام داده ایم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم."

"فکر می کردم کاملا بازی را کنترل کردیم. باید صبور می بودیم... اجازه ندادیم آنها بدوند. و توانستیم به روش های مختلف موقعیت گل ایجاد کنیم، که دیدن آن برای تیم واقعا لذت بخش است."

"فکر می کنم ما بلوغ زیادی نشان دادیم تا با بازی به روشی که باید انجام می دادیم برخورد کنیم، اما در سه، چهار دقیقه آخر، یک گل دریافت کردیم - و بعدش در این لیگ باید رنج بکشید."

آرسنال در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما بدون گل به رختکن رفت. پس سرمربی در نیمه وقت چه گفت؟

آرتتا توضیح داد: "به کار [آنچه انجام می دادیم] ادامه دهید، برای کاری که می خواهیم انجام دهیم نظم زیادی داشته باشید، پشتکار و ثبات بیشتری داشته باشید و فرصت ها را غنیمت بشمارید تا مثبت باشید و برای آن تلاش کنید." "وقتی این تعداد بازیکن در اطراف محوطه جریمه دارید، فضاها بسیار کم هستند - و فشردگی که آنها می توانند در هر دو طرف زمین ایجاد کنند، شکستن آن بسیار دشوار است. در نهایت، ما راهی پیدا کردیم."

پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، روحیه آرسنال را برای ادامه رقابت قهرمانی در لیگ برتر بالا نگه می دارد. توپچی های لندنی در حال حاضر با تنها دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول، در جایگاه دوم قرار دارند. با انگیزه و اعتماد به نفسی که از این پیروزی به دست آمده، آرسنال امیدوار است که در بازی های آینده خود نیز نتایج درخشانی کسب کند و به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شود.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰