loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با آیندهوون
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با آیندهوون

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی با آیندهوون

از رئیس در مورد موضوعات متعددی، از جمله احساسات او قبل از اولین حضورش در رقابت‌ها، سؤال شد و در میان سایر موضوعات، به‌روزرسانی‌هایی در مورد مصدومیت گابریل مارتینلی ارائه کرد.


🔴در مورد مدیریت رقابت لیگ برتر و لیگ قهرمانان و حفظ بازیکنان:

برای خوشحال بودن، بازیکنان باید بازی کنند و احساس مهم و ارزشمند بودن و اعتماد داشته باشند. این تنها راه انجام این کار است. من سعی می‌کنم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم و از پتانسیل هر بازیکن برای به دست آوردن بهترین عملکرد ممکن استفاده کنم. همین.

🔴درباره لحظات لیگ قهرمانان از فصل های گذشته و تمایل به حضور در آن:

هر بار که لیگ قهرمانان را تماشا می‌کردم و آرسنال در آن حضور نداشت، احساس فشار می‌کردم. معتقدم که این باشگاه باید در لیگ قهرمانان باشد و من مسئولیت دارم که این باشگاه را به بزرگترین صحنه‌ها و تورنمنت‌ها ببرم و برای آن بجنگم. این یک فرآیند بود، اما اکنون که اینجا هستیم، باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

🔴سفر ما برای بازگشت به لیگ قهرمانان:

برای بازگشت به لیگ قهرمانان، ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم. تیم ما بهتر شد و ترکیب را تقویت کردیم. حالا اینجا هستیم و لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را داریم.

🔴آیا ما در اروپا چیزی برای اثبات داریم؟

ما هر روز باید ثابت کنیم که خوب هستیم و می توانیم موفق باشیم. فردا [امروز] باید ثابت کنیم که برای بازی مقابل حریف آماده ایم و به بازیکنانمان بهترین فرصت را می دهیم تا خوب بازی کنند و برنده شوند. این واقعیت ورزش است.

🔴درباره بازیکن مکزیکی آیندهوون لوسانو:

همه بازیکنان در این سطح خطرناک هستند. دربازی چیزهای زیادی خواهیم دید که باید کنترل کنیم، اما فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز این است که روی خودمان تمرکز کنیم و در سطحی که باید بازی کنیم تا مستحق برد باشیم.

🔴احساس او قبل از اولین بازی خود در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی:

افتخار و هیجان. مدت زیادیه که باشگاه در این رقابت حضور نداشته است و بدیهیه که بار برای من به عنوان سرمربی دفعه اوله، بنابراین واقعاً منتظر آن هستم.

🔴آیا بازیکنان نیز همین احساس را دارند؟

بله، بازیکنان نیز همین احساس را دارند. آنها برای حضور در لیگ قهرمانان تلاش زیادی کرده اند و اکنون که در این رقابت حضور دارند، می خواهند نهایت استفاده را از آن ببرند. آنها می دانند که این چالش بزرگی است، اما از آن لذت می برند.

🔴وضعیت مصدومیت گابریل مارتینلی:

مارتینلی در بازی مقابل اورتون از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و وضعیت او نامشخص است. قطعا بازی فردا را از دست خواهد داد.

🔴در مورد اینکه آیا او برای بازی مقابل تاتنهام آماده خواهد بود یا خیر:

این امکان وجود دارد اما ما هنوز نمی دانیم. به آزمایشات بیشتری نیاز داریم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

🔴آیا مطمئن است که از گروه صعود می کند؟

این چیزی است که می خواهیم انجام دهیم، اما این فوتباله و فردا قرار است مقابل یک تیم واقعا خوب بازی کنیم. آنها هیچ بازی را نباخته اند و اکثر آنها را برنده شده اند و به بردن عادت کرده اند، مانند هر تیم دیگری که در لیگ قهرمانان است. مطمئن هستم که این یک آزمون واقعا سخت خواهد بود.

🔴درباره اهمیت بازیکنان با تجربه ای که قبلاً در این رقابت بازی کرده اند:

اگر این بازیکنان در ترکیب وجود داشته باشند خیلی خوبه و هیجانی که قراره برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند را حس می‌کنم. ما بازیکنانی داریم که سال ها در این رقابت بازی کرده اند و برخی از آنها قهرمان هم شدند.

🔴آیا او از واکنش ها به تغییر دروازه بان  در روز یکشنبه غافلگیر شد؟

خیر، زیرا من به نظرات احترام می گذارم و سوالات را درک می کنم و می دانم که از نظر تاریخی چه اتفاقی می افتد. برای من، هیچ تفاوتی وجود ندارد. ما سال‌ها این کار را انجام داده‌ایم - زمانی که بر برند [لنو] اینجا بود، آرون را آوردیم و من هیچ تفاوتی نمی‌بینم، اما این کار من است. من باید به بهترین و صادقانه ترین شکل به سوالات پاسخ دهم و به عنوان یک سرمربی وظیفه من این است که کاری را انجام دهم که احساس می کنم برای تیم و باشگاه بهترین است، هیچ چیز شخصی وجود ندارد.

🔴درباره اهمیت هواداران در بازی فردا [امروز]:

فردا شب خواهیم دید، اما مطمئنم که جو فوق العاده ای خواهد بود و آنها یک شب خاص ایجاد خواهند کرد. من با باشگاه در چند تا از این بازی ها شرکت کرده ام و خاطرات زیبایی از آنها دارم، بنابراین منتظر آن هستیم.

🔴درباره نقشی که مارتین اودگارد در روند بازسازی ما داشته است:

او کاپیتان و بازیکن بسیار مهمی برای ماست و بازیکنیه که در چند سال اخیر با تیم پیشرفت و تکامل پیدا کرده و در این مسیر با ما بوده است. در همه کارهایی که  انجام داده ایم و ساختن فرهنگی که می خواستیم و جذب بازیکنانی با ویژگی های مناسب برای بازی به روشی که می خواهیم بازی کنیم نقش اساسی داشته است. مارتین بازیکن با ثباتیه.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۹ ۱۰:۴۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰