loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از جدال مقابل لیورپول
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از جدال مقابل لیورپول

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از جدال مقابل لیورپول

پس از تمرین تیم در استادیوم سوبارو پارک فیلادلفیا یونیون در روز دوشنبه، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول شرکت کرد.

امضای قرارداد با ریکاردو کالافیوری چند ساعت قبل از آن، بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرد، اما سرمربی در مورد دیدار با لیورپول و نظراتش درباره آرنه اسلوت، سرمربی جدید آن‌ها نیز صحبت کرد.

در اینجا همه چیزهایی که میکل گفت را می‌خوانید:

درباره جذب کالافیوری:

من خیلی خوشحالم. این انتقال زمان زیادی برد - او بازیکنی بود که یک سال بود زیر نظر داشتیم. ما سال گذشته از نظر تعداد بازیکن در خط دفاعی واقعاً کمبود داشتیم و فشار زیادی به آن‌ها وارد کردیم. برای مثال، ویلیام سالیبا در تمام دقایق لیگ برتر بازی کرد و ما معتقد بودیم باید بیشتر محافظت شویم. ما او را به‌عنوان یک استعداد شناسایی کردیم که می‌تواند مهارت‌ها و ویژگی‌هایی را به ما بدهد که ما را بهتر می‌کند. ما در حال جذب بازیکنی هستیم که ظرفیت بسیار زیادی برای پیشرفت دارد.

درباره اینکه او در پست دفاع چپ یا دفاع وسط بازی خواهد کرد:

هر دو پست، به خصوص با توجه به شیوه‌ای که می‌خواهیم بازی کنیم و شیوه‌ای که می‌خواهیم در مدل‌های بازی خود تکامل پیدا کنیم. او بازیکنی است که با آنچه می‌خواهیم سازگار خواهد بود.

درباره نقل و انتقالات تابستانی:

من خیلی خوشحالم که ریکاردو را جذب کردیم. همانطور که گفتم، داشتن محافظت در خط دفاعی به دلیل مشکلاتی که داشتیم، به خصوص سال گذشته که یورین مصدوم بود، بسیار مهم بود. این کیفیت و رقابت را افزایش می‌دهد و برای تیم بسیار خوب است.

درباره بازی مقابل لیورپول:

این یک آزمون بزرگ دیگر است. ما در شهر دیگری هستیم، جت لگ داریم و باید خودمان را با آن وفق دهیم. زمین، استادیوم و شرایط آب و هوایی متفاوت است. همه چیز عالی است و ما مقابل تیمی هستیم که سرمربی جدیدی دارد که من واقعاً او را دوست دارم، مخصوصاً نحوه بازی‌اش. این کار بسیار سختی خواهد بود و یک آزمون خوب نیز خواهد بود.

نکته: پرواززدگی یا جت لگ (به انگلیسی: Jet lag) یک وضعیت فیزیولوژیک ناشی از مسافرت‌های طولانی است که در آن تنظیم خواب فرد به علت اختلاف ساعت مبدأ با مقصد پرواز به هم می‌ریزد.

درباره آرنه اسلوت:

من او را شخصاً نمی شناسم اما تیم قبلی‌اش را تماشا کردم. اول از همه، من او را به عنوان یک فرد و نحوه برخوردش خیلی دوست دارم. از بازیکنانی که احتمالاً بهترین افراد برای پرسیدن هستند، چیزهای بسیار خوبی شنیده‌ام و از نحوه چیدن تیمش و وضوح و کیفیتی که نشان می‌دهند، واقعاً تحت تاثیر قرار گرفته‌ام، بنابراین قرار است بازی بسیار خوبی باشد.

درباره احتمال جدایی امیل اسمیت رو:

من نمی‌توانم درباره چیزهایی که هنوز انجام نشده صحبت کنم.

درباره دیدن شهرهایی که در تور بازدید می‌کند:

وقتی فرصت داریم، دوست داریم این کار را انجام دهیم و کمی فرهنگ کسب کنیم و از شهر یاد بگیریم، اما دیشب رسیدیم و واقعاً وقت نکردیم. فکر می‌کنم بعد از ظهر سعی خواهیم کرد کاری در این مورد انجام دهیم، بنابراین امیدوارم که بله.

درباره پست‌هایی که می‌خواهد تقویت کند:

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی در بازار می‌افتد. ما قبلاً چیزهایی را که می‌توانیم بهبود دهیم شناسایی کرده‌ایم - ما هر مارس یا آوریل جلساتی داریم و اگر بتوانیم سعی خواهیم کرد تیم را تقویت کنیم. من معتقدم می‌توانیم بهتر شویم اما تا کنون از آنچه داریم بسیار راضی هستم.

درباره اینکه چرا احساس کردیم به مدافع دیگری نیاز داریم:

تعداد بازیکنان بود. ما فقط شش مدافع در خط دفاعی داشتیم و در این سطح باید واقعاً خوش‌شانس باشید تا بتوانید فصل را به این شکل ادامه دهید. ما خوش‌شانس بودیم، زیرا برای مثال ویلیام و گابریل تقریباً تمام دقایق بازی کردند، ما بیش از ۵۰ درصد بیشتر از فصل قبل بازی کردیم و اگر بتوانیم این کار را به طور مداوم در سه یا چهار سال آینده انجام دهیم، این یک علامت سوال بزرگ است. واضح است که نمی‌توانید فقط روی آن شرط بندی کنید، این یک شرط بزرگ است و ما نمی‌خواهیم این شرط را ببندیم.

درباره اینکه قانع کردن کالافیوری برای پیوستن آسان بود:

من یک یا دو بار با او صحبت کردم و چیزهای دیگر [تیم‌های علاقه‌مند] را می‌دانستم. من واقعاً مطمئن نبودم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا نه، اما او مصمم بود: "به من بگویید کی آماده هستید، کیف‌های من آماده است و من فقط می‌خواهم به آرسنال بیایم". این‌ها حرف‌های او بود و وقتی چنین احساسی دارید، کسی که این چنین تمایل دارد به ما بپیوندد و ما را بهتر کند و این عزم را داشته باشد، چیزی واقعاً قدرتمند است و به عنوان یک باشگاه باید واقعاً به آن افتخار کنیم.

درباره هواداران در آمریکا در مقایسه با بریتانیا:

بسیار عالی بوده است. متفاوت بوده است زیرا نحوه تشویق و ایجاد جو در استادیوم با لیگ برتر بسیار متفاوت است. وقتی دو یا سه روز پیش در استادیوم سوفی بازی کردیم باورنکردنی بود و از آنچه شنیده‌ام اینجا هم قرار است واقعاً خوب باشد.

درباره حضور کالافیوری در آمریکا با ما:

شما می‌خواهید بازیکن را به سرعت در فرهنگ خود، در تیم خود و با جنبه‌های اخلاقی خود ادغام کنید و این کمی زمان می‌برد، به خصوص زمانی که از یک کشور دیگر نقل مکان می‌کنید. ما اخیراً بازیکنان زیادی را امضا کرده‌ایم که در لیگ برتر بودند که کارها را آسان‌تر کرد، اما با این کار ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. او در وضعیت بسیار خوبی است، انگلیسی او بسیار خوب است، او در حال حاضر درک خوبی از آنچه می‌خواهیم دارد زیرا من آن را برای او توضیح دادم و او بسیار هیجان‌زده است. بیایید روز به روز پیش برویم.

درباره اینکه آیا احساس می‌کند برای بازی افتتاحیه فصل تمام بازیکنانش را خواهد داشت:

من بسیار مطمئن هستم. آن‌ها می‌خواهند به سرعت در آن شرکت کنند و آن‌ها در حال آماده شدن هستند تا وقتی می‌آیند آماده باشند، نه فقط وقتی در پایان این هفته برمی‌گردند آماده شوند.

درباره اینکه آیا کالافیوری روز چهارشنبه بازی خواهد کرد:

نمی دانم. او دیروز پرواز طولانی داشت و در ۲۴ ساعت گذشته معاینه پزشکی انجام داد. امروز او واقعاً کاری با تیم انجام نداده است و احتمالاً فردا بخشی از تمرینات را انجام خواهد داد. بیایید ببینیم او چگونه است، نمی‌خواهیم عجله کنیم. اگر او آماده و سرحال بود، عالی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۹ ۱۷:۵۲
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰