loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با سوآنزی
ادامه کنفرانس خبری بازی با سوآنزی

ادامه کنفرانس خبری بازی با سوآنزی

 
در مورد رمی گارد...
 
- رمی گارد بازیکن سابق آرسنال و سرمربی پیشین لیون - استون ویلا به او پیشنهاد جانشینی تیم شروود را داده است.
 
متقاعد شده‌ام که او بهترین گزینه است. مشکلاتی در مورد در دسترس نبودن دستیاران او در لیون وجود دارد. نمی‌دانم آیا این مشکل را حل خواهد کرد یا نه. این چالشی است که او باید بپذیرد. آیا دستیاران او در لیون اکنون آزاد هستند؟ مهم نیست، او باید این چالش را قبول کند.
 
در مورد اینکه چه توصیه‌ای به رمی گارد دارید...
 
می‌دانید که شغل ما در مورد وفاداری به شخصیت خودتان و داشتن شجاعت برای زندگی کردن با ایده‌هایی که دارید است.
 
در مورد اینکه رمی گارد چه توانایی‌هایی دارد...
 
صادقانه بگویم احترام زیادی برای همه مربیانی که در استون ویلا کار کرده‌اند قائل هستم. فکر می‌کنم همگی مربیان باکیفیتی هستند - ولی در استون ویلا ثبات فنی دیده نمی‌شود. این نشان می‌دهد باشگاه، تا زمانی که به ثبات فنی نرسد، نتایج نوسان‌دار خواهد داشت. امیدوارم به گارد زمان داده شود. باور دارم به تیم شروود زمان داده نشد، به لمبرت برای عوض کردن شرایط زمان داده نشد و مربیان خیلی خوب زیادی در آنجا به مشکل خورده‌اند. دقیقا نمی‌دانم چرا، شما باید مشکلات داخلی باشگااه را بدانید که من از آنها اطلاع ندارم.
 
در مورد کیفیت‌های گارد...
 
رمی مرد باهوشی است که تجربه کار در لیون را دارد. او سعی می‌کند ایده‌هایی که دارد را اجرایی کند - ایده‌هایی که در لیون اجرا کرد - و امیدوارم کار او جواب بدهد. آنها پنج یا شش بازیکن فرانسوی دارند که همه آنها موثر ظاهر نشده‌اند، شاید او شانسی به آنها بدهد، نمی‌دانم.
 
در مورد رسیدن به 1999 گل به عنوان مربی آرسنال...
 
گل 2000ام را خودم خواهم زد!
 
در مورد اینکه دوست دارید با آرسنال به چه چیزهای دیگری برسید...
 
می‌خواهم به پیشرفت در نتایج، روشی که فوتبال بازی می‌کنیم و همچنین باشگاه ادامه دهم. من روی سرعت و حرکت رو به جلوی باشگاه موثر هستم. فکر می‌کنم اگر به زمانی که به اینجا آمدم نگاه کنم و به جایگاهی که اکنون باشگاه دارد، فکر می‌کنم در بهبود آن مشارکت داشته‌ام. می‌خواهم به پیشرفت تیم و فوتبال بازی کردن در نزدیک‌‎ترین سطح به ایده‌آل ادامه دهم. می‌دانم این خیالی زیبا است ولی چیزی است که باعث می‌شود یک مربی به کارش ادامه دهد.
 
در مورد تماشای بازی چلسی و لیورپول...
 
فکر نمی‌کنم بتوانم کل بازی را تماشا کنم - شاید نیمه نخست را بتوانم تماشا کنم. مسلما هر زمان که بتوانم بازی‌های بزرگ را تماشا می‌کنم و چلسی برابر لیورپول بازی جذابی است چون آنها دو تیم قدرتمند هستند که مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
 
در مورد اینکه زمان خوبی برای بازی کردن مقابل سوآنزی است...
 
واقعا نمی‌دانم. همیشه انتظار داریم حریف‌ماان با نهایت تعهد ظاهر شود بنابراین سعی می‌کنیم در بهترین شرایط باشیم. فکر می‌کنم اینکه انتظار هیچ ضعفی در حریف‌تان نداشته باشید، تنها راه آماده‌سازی در این روزهای لیگ برتر است.
 
در مورد گری مانک...
 
به طرز شگفت‌آوری خیلی زود او را زیر سوال برده‌اند. فکر می‌کنم عالی کار کرده است. هفته گذشته خیلی زود شایعاتی منتشر شدند که جای سوال دارد. من متعجب شدم چون فکر می‌کنم او خیلی عالی کار کرده است.
 
در مورد گزینه‌های بازی در وینگ راست...
 
کمپبل و الکس ایوُبی. سانتی هم می‌تواند آنجا بازی کند ولی در مرکز به بازیکن مهمی تبدیل شده است. گاهی این مشکل وجود دارد که اگر جایگاه یک بازیکن را تغییر دهید، ممکن است دو منطقه را نابود کنید. با حضور سانتی در میانه میدان، بهتر توپ را کنترل می‌کنیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰