loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با تاتنهام
ادامه کنفرانس خبری بازی با تاتنهام

ادامه کنفرانس خبری بازی با تاتنهام

 
در مورد اینکه آیا رونالدو بهترین بازیکن جهان است...
 
بله هست، با مسی - آنها بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر هستند. او طی شش یا هفت فصل گذشته نشان داده می‌تواند هر فصل 50 گل بزند، بنابراین باید بگویید بله او با مسی بهترین بازیکنان جهان هستند. مسی شاید کمی در پاس گل برتری داشته باشد ولی در مجموع، آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای بوده‌اند.
 
در مورد اینکه شما مسی را ترجیح می‌دهید...
 
من هیچ‌کس را ترجیح نمی‌دهم چون در حال حاضر این موضوع دغدغه من نیست. من مشکلات بسیار بزرگ‌تری دارم تا تیمم را برای بازی یکشنبه آماده کنم. بحث رونالدو و مسی مناقشه‌ای همیشه دشوار است. در درجه اول، من مخالف این مناقشه هستم چون فکر می‌کنم این ورزش بازی تیمی است. به عنوان یک مربی، همیشه در مورد تشویق تلاش گروهی احساس مسئولیت کرده‌ام تا اینکه بخواهم یک بازیکن را جدا کنم. فکر می‌کنم دنیای مدرن بیش از اندازه به فرد نگاه می‌کند و ما مربیان بیشتر در مورد گروه نگران هستیم. من طرفدار مناقشه‌های فردی نیستم. من مخالف توپ طلا هستم و چیزهای مشابه آن. بازیکنانی را دیده‌ام که به خاطر به دست آوردن جوایز فردی حرفه‌شان نابود شده است.
 
در مورد اینکه کدام بازیکنان حرفه‌شان در این راه آسیب دیده است...
 
شاید در آینده بتوانم به شما بگویم. احساس می‌کنم جوایز فردی گاهی خودخواهی را افزایش می‌دهد و بازیکن در حالی که بازیکن دیگر موقعیت بهتری دارد، تک‌روی می‌کند. حتی گاهی مدیر برنامه‌های بازیکنان هم آنها را تشویق می‌کنند تا جوایز فردی را بگیرند چون پس از آن ارزش آنها در بازار بیشتر خواهد شد. به همین خاطر مخالف جوایز فردی هستم.
 
در مورد صحبت‌های کریس کولمن در مورد آرون رمزی...
 
- آرسن ونگر پس از مصدومیت آرون رمزی گفته بود آرون باید به جای حضور در بازی تشریفاتی ولز برابر آندورا استراحت می‌کرده است. کریس کولمن هم ضمن متهم کردن ونگر به روش اتهام‌زنی نادرست، در پاسخ گفته است آرسنال و تیم پزشکی باشگاه باید وضعیت او را اطلاع می‌داده‌اند و وقتی گزارشی دریافت نکرده است یعنی برای بازی دادن به رمزی چراغ سبز داشته است.
 
من هیچ‌کس را سرزنش نکردم، فقط گفتم بهتر بود وقتی صعود ولز قطعی شده بود از رمزی و بِیل استفاده نمی‌شد یا در 10 دقیقه پایانی استفاده می‌شد. این به باشگاه‌ها کمک می‌کرد و فقط یک نظر بود. فکر نمی‌کنم مسئله‌ای غیرعادی یا میل به سرزنش کسی وجود داشته باشد.
 
در مورد اتهام‌زنی کریس کولمن...
 
مصاحبه او را ندیدم بنابراین نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم. اتفاقا در آن کنفرانس خبری گفتم که نمی‌توانم به همه مربیان زنگ بزنم و باور دارم به طور ویژه او را خطاب قرار نداده‌ام. فکر می‌کنم همه ما دلایل مصدوم شدن بازیکنان را بررسی می‌کنیم و در اینگونه موارد اگر بازیکنی بتواند یک بازی کمتر انجام دهد، بد نخواهد شد.
 
در مورد اینکه آیا برهه کریسمس متر خوبی برای سنجش تیم‌ها است...
 
بله. حالا شرایط ا بهتر می‌بینید. باور دارم شانس داریم وی حالا همه چیز به ثبات مربوط می‌شود و نهایت تمرکز در تک تک بازی‌ها.
 
در مورد اینکه آیا تاتنهام در حال کم کردن فاصله است....
 
از لحاظ قدت مالی، ما همیشه سطح برابری داشتیم چون استادیوم ما 37 یا 38 هزار نفری بود و شرایط یکسان. پس از اینکه به استادیوم جدید آمدیم، منابع مالی کمتری نسبت به آنها داشتیم چون باید قرض‌هایمان را پرداخت می‌کردیم. توان مالی همیشه قسمتی از ماجرا است. حالا، شاید طی دو یا سه سال گذشته، در موقعیت مالی قدرتمندتری قرار داریم ولی این برتری چندان دوام نخواهد داشت چون آنها هم در حال ساخت استادیوم جدید هستند.
 
در مورد رفتن تاتنهام و وستهم به استادیوم جدید...
 
برای ما این موضوع بزرگ‌ترین چالشی بود که با آن رو به رو شده بودیم. این برهه کاملا به ابعاد فنی کار باز می‌گردد.
 
در مورد اندوه پس از برنده نشدن آرسنال...
 
صادقانه بگویم زندگی کردن با آن گاهی سخت می‌شود ولی برای من مشخص می‌شود که باشگاه چه اهمیتی برای مردم دارد و سطح انتظارات چقدر بالا است. شما هم این را می‌خواهید. باور دارم از نظر روان‌شناسی سخت است ولی از طرفی جذاب‌تر هم هست.
 
در مورد اینکه چه چیزی به شما احساس موفقیت می‌دهد...
 
چیزی که باعث می‌شود احساس موفقیت کنیم این است که از 1 ژانویه 2015، بهترین تیم بوده‌ایم که نشان دهنده ثبات در نتیجه گیری است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۳۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰