loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، الکسیس و ولکات
پیروزی، الکسیس و ولکات

پیروزی، الکسیس و ولکات

در مورد این که می خواهید آرسنال اینطور بازی کند...

من می خواهم گل بزنیم و البته باید بگویم لستر خوب بازی کرد و برای ارائه یک بازی فوتبال خوب نیاز به دو تیم دارید. آنها شروع قدرتمند تری داشتند و از همان آغاز ما را عقب فرستادند و گل اول را زدند و باید بگویم بعد از آن نگران بودم چون به گل دوم هم نزدیک بودند و اگر به آن می رسیدند می توانست کار را سخت کند. سپس توان لازم برای زدن گل مساوی را یافتیم و بعد از آن کیفیت تهاجمی و سرعت مهاجمان ما برای آنها دردسر ساز شد و ما موفق شدیم قبل از پایان نیمه نتیجه را 2-1 کنیم. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و به نظر می رسید حر لحظه می توانیم گل دیگری به ثمر برسانیم.

در مورد عملکرد الکسیس...

او به سطح خود بازگشته. با شیلی جام بزرگی را فتح کرد - کوپا آمریکا. فکر میک نم از نظر ذهنی هم تنظیم کردن سطح ذهنی با بازی کمی زمان می برد. در هفته گذشته یا دو هفته گذشته بازیکن متفاوتی را در تمرینات دیدم و امروز در بازی این را نشان داد. باور دارم در حملات همیشه خطرناک ظاهر شد.

در مورد این که الکسیس بازیکنی در کلاس جهانی است...

من هم اینطور فکر می کنم. فکر می کنم بازیکنان زیادی در کلاس جهانی دارم. باید تعریف این عبارت را درک کنید اما در کل او مهاجمی است که تحرک بالایی دارد و برای تیم سخت تلاش می کند. وقتی تیم خوب بازی می کند او می تواند گل بزند.

در مورد پاس گل اوزیل...

پاس با کلاسی بود و تنها دلسردی من به خاطر گل نزدن او در یکی دو موقعیتی که داشت بود. خودش هم واقعا ناراحت است چون می داند به یک گل هم نیاز دارد اما توپی که به الکسیس رساند شگفت انگیز بود.

در مورد رقابت برای قهرمانی...

دانستن این که تاتنهام سیتی را شکست داده کل لیگ را فشرده تر می کند. دو هفته پیش ستی در خانه باید با وستهم بازی می کرد و انتظار داشتید آنها تفاوت را رقم بزنند.

در مورد مصدومیت ها...

کوکلن می تواند برای سه شنبه آماده باشد. امروز فلامینی را از دست دادیم و تنها کسی که ممکن است برگردد کوکلن است و گابریل که [دیگر] محروم نیست.

در مورد مصدومیت فلامینی...

همسترینگ است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰