loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، الکسیس و ولکات
پیروزی، الکسیس و ولکات

پیروزی، الکسیس و ولکات

درمورد پایان خوب یک هفته‌ی سخت...

بازی قبل خود در لیگ را 5-2 برده بودیم و این بازی را هم با پیروزی 3-0 پشت سر گذاشتیم، بنابراین در دو بازی مقابل حریفانی دشوار هشت گل زده‌ایم. به‌طور کلی نمایش راضی‌کننده‌ای داشتیم. توانستیم پس از نتیجه‌‌ی ناامیدکننده‌ی روز سه‌شنبه یک واکنش خوب مقابل یونایتد نشان دهیم. این نشان می‌دهد تیم بسیار متحد و قوی است و از دروازه‌بان تا شماره‌ی 9 همه خیلی خوب بازی کردند. این همان چیزی است که می‌خواهید.

درمورد عملکرد امروز بازیکنان...

همه خیلی خوب بودند، و الکسیس باز عملکرد ویژه‌ای داشت.

درمورد واکنش به بازی سه‌شنبه...

در بازی به این مهمی انتظار چنین چیزی را دارید. اعتقاد دارم در نیمه‌ی اول بسیار قوی شروع کردیم و تصمیم گرفتیم با سرعت بالایی بازی کنیم و آن‌ها را در زمین خودشان پرس کنیم، این کار را خیلی خوب انجام دادیم. در نیمه‌ی دوم تصمیم داشتیم باانضباط بازی کرده و نتیجه را کنترل کنیم، موفق به انجام این کار هم شدیم. در جنبه‌ی متفاوت در بازی امروزمان داشتیم که راضی‌کننده بود. این یک پاسخ محکم به همه‌ی سوال‌هایی بود که در روزهای گذشته مطرح شده‌بودند.

درمورد این که مدت زیادی بود که در لیگ، یونایتد را شکست نداده بودید...

فصل قبل در یک بازی بسیار مهم جام حذفی در الدترافورد پیروز شدیم، یعنی فصل قبل هم بردیم. آن بازی جام حذفی برای ما اهمیت بسیاری داشت. درست است که فصل پیش آن‌ها اینجا بردند و این هم درست است که چند سالی بود که در لیگ آن‌ها را شکست نداده‌بودیم، اما این تنها بیانگر این است که اگر نمایش خوبی ارائه دهید، پیروز می‌شوید.

درمورد پاسخ آرسنال...

من 19 سال است که در این باشگاه هستم و متوجهم که پس از یک نتیجه‌ی بد به یک پاسخ قوی نیاز دارید. ما این موضوع را مدنظر داشتیم و روی مسائل مهم تمرکز کردیم. امروزه هر نتیجه‌ی ضعیفی فشار زیادی را در پی دارد و شاید کنار آمدن با آن کمی سخت‌تر شده‌باشد، اما خوب از پس آن برآمدیم. 

درمورد والکات...

باید بگویم او بسیار متعهدانه بازی کرد و خیلی راضی‌کننده بود. او گلی نزد اما دوست دارم مهاجمانم را زمانی که گل نمی زنند اما پاس گل می‌دهند و موثر هستند ستایش کنم. او در گل دوم الکسیس و گل اوزیل نقش داشت. او امروز جنگید و نشان داد که می‌تواند بجنگد، تعهد داشته باشد و از توپ محافظت کند. بعضی جنبه‌های بازی یک مهاجم مرکزی دارد کم‌کم در او رشد می‌کند.

درمورد این‌که آیا این بهترین نمایش والکات در لباس آرسنال بود...

در این پست قطعا. روزی که مقابل تاتنهام بازی کرد و مصدوم شد هم خیلی خوب بود و من این دو را در کنار هم قرار می‌دهم.

در مورد اینکه آیا تئو ولکات به عنوان مهاجم نوک شما را متقاعد می‌کند یا خیر...

بله، همیشه همینطور بوده است. شما متقاعد نشده‌ بودید ولی وقتی بازیکنی خوب بازی می‌کند، پیدا کردن کسانی که متقاعد شده‌اند خیلی آسان است.

در مورد الکسیس...

او مشکل کوچکی در کشاله ران دارد. متاسفانه باید به تیم ملی شیلی برود. شما نمی‌توانید جلوی او را برای رفتن به شیلی بگیرید چون بازی کردن برای کشورش را خیلی دوست دارد. شیلی جمعه مقابل برزیل و سه‌شنبه آینده برابر پرو بازی خواهد کرد. بازی مقابل برزیل در خانه خواهد بود و او نمی‌خواهد آن را از دست بدهد. امیدوارم در فرم خوبی به آرسنال بازگردد.

در مورد اخراج برندن راجرز...

وقتی این اتفاق رخ می‌دهد من همیشه ناراحت می‌شوم چون فکر می‌کنم او مربی باکیفیتی است. متاسفانه فشار روی مربیان همیشه بیشتر است. فکر می‌کنم با عملکردی که در لیورپول داشت، خیلی بدشانس بود که لیگ برتر را نبرد. مسلما بین مربیانی که برای لیورپول کار کرده‌اند، او نزدیک‌ترین مربی به بردن لیگ بود ولی فعلا شرایط اینگونه رقم خورده است و من برای او آرزوی موفقیت دارم. اطمینان دارم باز هم تیم خواهد گرفت.

در مورد بلرین...

او از نظر دفاعی پیشرفت کرده و من فکر می کنم عملکرد دفاعی او برابر المپیاکوس متوسط بود، مانند اکثر بازیکنان ما در آن شب. از این نظر خوب واکنش نشان دادیم و بلرین هم سهم خود را داشت. او در انتقال بازی از دفاع به حمله بسیار خوب است و امروز روی هوا هم خوب بود و چندین نبرد هوایی را برد که غافلگیر کننده بود. او 20 ساله است و وقتی به کاری که دارد انجام می دهد نگاه کنید فکر می کنم آینده ای خارق العاده دارد.

در مورد حفظ فرم تیم...

نقشه من حالا این است که دعا کنم همه از بازی های ملی بدون مصدومیت برگردند چون گروه کم تعدادی داریم. بلافاصله بعد آن وقفه با واتفورد بازی خواهیم کرد و سپس سه شنبه اینجا مقابل بایرن. نیاز به عملکرد مشابهی داریم.

در مورد اعلام حضور در کورس قهرمانی...

پیروزی در بازی های بزرگ همیشه مثل یک بیانیه است. در کورس هستیم، دو امتیاز از سیتی صدر نشین عقبیم، پس امیدوارم نتیجه امروز باور جنگیدن برای قهرمانی را به ما بدهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵,۴۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰