loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم
ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم

ادامه کنفرانس خبری بازی با وستهم

 
در مورد اینکه آیا مصدومیت بنزما تغییری در ذهن شما ایجاد کرده است یا خیر...
 
نه، شما به جای من در موردش فکر می‌کنید. من هرگز در مورد بنزما صحبت نکرده‌ام. اینها فقط صحبت‌های رسانه‌ها بوده است.
 
در مورد اینکه آیا خریدهای بیشتری هم خواهید داشت یا خیر...
 
در حال حاضر الکسیس را نداریم، ولبک را نداریم و وقتی این بازیکنان بازگردند، احساس خواهیم کرد نیروی تهاجمی مورد نیاز را داریم. ولی اگر موردی استثنایی پیش بیاید، آن را رد نخواهیم کرد.
 
در مورد اینکه آیا از ترکیب تیم راضی هستید یا خیر...
 
بله، مسلما از ترکیبی که دارم راضی هستم. از ترکیبی که دارم بسیار راضی هستم ولی همیشه به دنبال تقویت تیم هستیم و اگر موقعیتی فراهم شود، تیم را تقویت خواهیم کرد.
 
در مورد مقایسه وستهم با فصل گذشته...
 
باور دارم مربی آنها تغییر کرد ولی ترکیب آنها نه زیاد – ولی آنها بازیکنان باکیفیتی را اضافه کردند – خصوصا دیمیتری پایت که بازیکنی بسیار خلاق و کارآمد است. در مجموع باور دارم آنها نسبت به فصل گذشته از نظر تهاجمی پتانسیل بیشتری دارند.
 
در مورد قوانین جدید انضباطی...
 
* در صورت مجادله لفظی، استفاده از الفاظ نامناسب یا بدرفتاری (برای مثال شوت کردن بطری آب) از سوی اعضای نیمکت، بار نخست تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار، اخراج در نظر گرفته خواهد شد. البته این امکان وجود دارد که فرد خاطی همان ابتدا اخراج شود.
 
* در صورتی که بازیکنی با تمارض موجب اخراج حریف شود، در بازبینی، امکان در نظر گرفتن 3 جلسه محرومیت برای او وجود دارد.
 
* در صورتی که دو بازیکن یا بیشتر از یک تیم به صورت نامناسب داور را دوره کنند، با گزارش داور، باشگاه مربوطه جریمه خواهد شد.
 
احساس بسیار مثبتی نسبت به آن دارم. نخستین دغدغه من، که خودم هم شامل آن می‌شوم، رفتار درون محوطه فنی مربیان است و شما می‌خواهید که ما مربیان به شیوه مناسبی رفتار کنیم. بنابراین ابتدا باید به خودمان نگاه کنیم. مورد دوم درباره شبیه‌سازی بازیکنان است. من طرفدارِ بزرگ جریمه کردن بازیکنان به این خاطر هستم چون فکر می‌کنم مهم است که به داوران کمک کنیم تا آنها به این نتیجه برسند که اگر بازیکنی زمین میخورد، واقعا خطایی در کار بوده است. به هر حال با این همه دوربین در زوایای مختلف، سخت‌تر خواهد بود که شبیه‌سازی کنید و قسر در بروید.
 
در مورد قانون جدید آفساید در لیگ برتر...
 
* در صورتی که توپی برای بازیکنی فرستاده شود و آن بازیکن در آفساید باشد ولی به توپ نرسد، حتی اگر حضور و یا واکنش بدنی او روی حرکت دفاعی حریف تاثیرگذار باشد، آفساید اعلام خواهد شد.
 
* برای مثال در جریان پیروزی 2-1 منچستر یونایتد مقابل استوک در فصل گذشته، خوان ماتا توپ را روی دروازه ارسال کرد، مارکوس روخو در موقعیت آفساید برای زدن ضربه سر بلند شد ولی به توپ نرسید و توپ مستقیم وارد دروازه شد. گل پذیرفته شد. ولی در قانون جدید در صحنه مشابه، گل مردود خواهد بود.
 
ببینید قانون خوبی است ولی تنها مشکلی که دارد این است که ممکن است تفسیرهای متفاوتی حاصل شود و این مناقشه برانگیز است. به نظر من گام بعدی در بازبینی ویدئویی، قانون آفساید خواهد بود.
 
در مورد اینکه قانون جدید آفساید انتقادات نسبت به داوران را افزایش خواهد داد...
 
بله چون هر تصمیم آنها از سوی رسانه‌ها قضاوت خواهد شد. از طرفی این قاونی است که می‌تواند کار را ساده‌تر هم بکند چون گاهی بازیکنی برای توپ می‌رود ولی شما متوجه نمی‌شود که آیا توپ را لمس کرده است یا نه. بنابراین در قانون جدید اگر سودی از حضور در منطقه آفساید ببرید، حتی اگر نزدیک واقعه و تاثیرگذار روی دفاع حریف باشید، باز هم آفسایدش اعلام خواهد شد. بنابراین این قانون از طرفی می‌تواند تصمیم‌گیری را هم برای آنها راحت‌تر کند.
 
در مورد تاثیری که پیتر چک داشته است...
 
او خیلی خوب در تیم قرار گرفته است – قدرت ارتباط خوبی دارد. او با تجربه است، کلاس بازی دارد و همه آنها را به تیم آورده است و باعث شده باور تیم تقویت شود. او می‌تواند خیلی خوب این تاثیرات را بگذارد.
 
در مورد اینکه آیا بازگشت ویلشر با مصدومیت جدید سخت‌تر خواهد بود یا نه...
 
شما هرگز چنین انتظاری ندارید. وقتی فوتبال بازی می‌کنید از بدن‌تان انتظار ندارید تا شما را ناکام بگذارد. نکته مثبت در این مصدومیت این است که بازگشت مصدومیتی قدیمی نبوده است. نکته مثبت دیگر در مورد جک این است که وقتی باز می‌گردد، اتفاقات گذشته تاثیر زیادی روی ذهن او نمی‌گذارند و با همان اعتماد به نفس و میلِ گذشته بازی می‌کند. به هر حال دشوار است. همه ما در این سن بوده‌ایم که دوست دارید فوتبال بازی کنید، و وقتی از خواب بیدار شوید و نتوانید بازی کنید، از نظر ذهنی سخت خواهد بود.
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰