loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی
ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی

ادامه کنفرانس خبری بازی با چلسی

 
در مورد بازی لیگ قهرمانان...
 
تا زمانی که 11 مقابل 11 بودیم، آمار برای ما بسیار خوب بود. حتی 10 برابر 11 هم شانس‌های داشتیم ولی شرایط سخت شده بود. من از ترکیبی که انتخاب کردم دفاع می‌کنم و مسئولیت آن را به عهده می‌گیرم ولی باور دارم می‌توانیم شرایط را به مسیر درست باز گردانیم. در لیگ برتر روند خوبی داریم و حالا مهم است که به آن فکر کنیم.
 
در مورد اینکه آیا روی بازی با چلسی تاثیر دارد یا خیر...
 
باختن در خارج از خانه بهتر از باختن در خانه است. هر باختی به شما آسیب می‌زند از طرفی دیگر هر باخت فرصتی است تا به روشی قدرتمند پاسخ دهید. معمولا رقابت‌های مختلف زیاد روی یکدیگر تاثیرگذار نیستند.
 
در مورد کم شدن سهمیه انگلستان در لیگ قهرمانان از چهار تیم به سه تیم...
 
این یک احتمال است که ما (تیم‌های انگلیسی) باید در هفته‌های بعدی آن را از بین ببریم. موضوع فقط در مورد تیم‌های لیگ قهرمانان نیست، در مورد تیم‌های انگلیسی لیگ اروپا هم همین بحث وجود دارد. تیم‌های انگلیسی حاضر در لیگ اروپا هم این جام را جدی نمی‌گیرند و این موضوع هم در مجموع به ضرر لیگ برتر خواهد بود.
 
در مورد اینکه استراحت دادن به بازیکنان در کرواسی باعث می‌شود چلسی برای بازی تحریک شود...
 
نه. در فوتبال همیشه باید موضوعات بی‌اهمیت را رها کنید و روی چیزی که مهم است تمرکز کنید. اگر می‌خواهید در باشگاه عملکردی به دور از ناامیدی داشته باشید، فکر کردن به چیزهای جزئی، رسیدن به آن عملکرد را غیرممکن می‌کند. حرفه شما را عملکردی که باید در زمین ارائه کنید تعیین می‌کند. شنبه همین موضوع اهمیت دارد.
 
در مورد بازگشت دیرهنگام از کرواسی...
 
از این موضوع به عنوان بهانه استفاده نمی‌کنم. پیش از بازی در زاگرب می‌دانستم که زمان کمی خواهیم داشت و تصمیمات را با توجه به شرایط گرفتم. در حال حاضر در شرایطی هستیم که می‌توانیم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
در مورد شرایط در فیفا...
 
ابتدا شگفت زده شده بودم و نمی‌توانستم آن را باور کنم. فعلا چیزی ثابت نشده است. فکر می‌کنم فعلا فقط اتهامی از سوی اشخاص مطرح شده است. باید اجازه بدهید عدالت در این مورد تصمیم بگیرد. فکر نمی‌کنم دبیرکل فیفا بلیط‌ها را برای سود شخصی فروخته باشد - این را باور نمی‌کنم - و امیدوارم حس من درست باشد.
 
در مورد فشار روی چلسی...
 
اداره کردن اینگونه شرایط بسیار سخت است. همیشه برهه‌هایی وجود دارد که شرایط خوب پیش نمی‌رود. ما این شرایط را تجربه کرده‌ایم. مسلما احساس خوبی در این شرایط نخواهید داشت ولی فکر می‌کنم آنهایی که برای مدتی طولانی در این کار هستند این موضوع را می‌دانند.
 
در مورد توجه رسانه‌ها به شما و ژوزه مورینیو...
 
در واقع مردم فوتبال را تماشا می‌کنند و سایر موارد در درجه دوم قرار دارند. چیزی که اهمیت دارد کیفیتی است که فردا خواهیم دید و شما می‌خواهید مردم به این موضوع توجه کنند.
 
در مورد بازگشت چک به باشگاه پیشین...
 
همیشه بازگشت به باشگاه پیشین و بازی کردن دشوار است ولی باور دارم او خوشبختانه در این فصل این موضوع را مدیریت کرده است و به همین خاطر هم تصمیم گرفتم او در کامیونیتی شیلد بازی کند. این موضوع مسئله مهمی است و او خیلی خوب با آن کنار آمد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۷۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰