loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با یونایتد
ادامه کنفرانس خبری بازی با یونایتد

ادامه کنفرانس خبری بازی با یونایتد

 
در مورد دروازبانان تیم...
 
با نگاه به اوسپینا و پیتر چک، فکر می‌کنم که دو دروازبان با کلاس جهانی دارم و انتخاب دروازبان آسان‌ترین تصمیمی است که باید بگیرم چون می‌توانم هر کدام از آنها را انتخاب کنم و احساس آرامش داشته باشم. البته به نوعی سخت‌ترین تصمیم هم هست چون هر دوی آنها در کلاس جهانی هستند و شما همیشه باید یکی از آنها را خارج از ترکیب بگذارید. مهم نیست چه کسی بازی کند، چون در هر صورت دروازبان خوبی در دروازه خواهد بود.
 
در مورد واکنش به بازی سه‌شنبه گذشته...
 
یکی از کارشناسان در تلویزیون چیزی گفت و پس از آن همه دقیقا همان را تکرار می‌کنند. این خیلی خسته کننده است چون هیچکس به آمار بازی و جایی که برنده و بازنده مشخص شد توجه نکرد. ناامید کننده است که آن نظرات را بخوانید و بشنوید چون همگی یک نتیجه‌گیری یکسان دارند و به خوبی آنچه در زمین اتفاق افتاد را ندیده‌اند. ما بازی را باختیم چون خوب دفاع نکردیم. دروازبان اشتباه کرد ولی با وجود آن، باز هم می‌توانستیم بازی را برنده شویم.
 
در مورد نحوه دفاع کردن در اروپا...
 
فکر می‌کنم چیزی که در اروپا تغییر کرده این است که ما مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که برتری تیم‌های انگلیسی را پذیرفته‌اند بنابراین خوب دفاع می‌کنند و سعی می‌کنند در ضدحمله ضربه بزنند. شبیه زمانی است که با تیمی از دسته چمپیونشیپ بازی می‌کنید و بازی را می‌بازید چون آنها از ابتدا پذیرفته‌اند که شما توپ را در اختیار خواهید داشت پس خوب دفاع می‌کنند و ضدحمله می‌زنند. این اتفاقی است که برای ما افتاد.
 
در مورد علت باخت تیم...
 
شاید تمرکز دفاع کردن را از دست دادیم و فقط فکر کردیم که باید گل‌های بیشتری بزنیم. بیش از اندازه تهاجمی بودیم و اندازه کافی مراقب دفاع نبودیم.
 
در مورد اینکه چه درسی گرفتید...
 
از پیروزی و شکست درس می‎گیریم. می‌خواهیم از همه اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد درس بگیریم ولی درست است که این اتفاقات ناامید کننده قبلا هم برای ما افتاده و باز هم آن را تجربه کردیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۶۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰