loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، الکسیس و ولکات
پیروزی، الکسیس و ولکات

پیروزی، الکسیس و ولکات

 
در مورد پیروزی...
 
فکر می کنم عملکرد قاطعی داشتیم. کنترل بازی در اختیار ما بود و بازی مثبتی را پشت سر گذاشتیم. شانس های زیادی خلق کردیم و کمی زمان برد تا در دقیقه 82 گل دوم را زدیم ولی در مجموع باور دارم عملکرد تیمیِ قاطع و مثبتی داشتیم.
 
در مورد الکسیس سانچز...
 
در تمام طول بازی خطرناک به نظر می رسید. او کرنر منجر به گل را گرفت، گل زد و فرصت خوبی برای چمبرلین ساخت. او با تغییر مسیرهایش، بُرندگی اش و تاثیرگذاری اش، با طراوت و خطرناک بود. تماشا کردن بازی او دلچسب است چون روحیه جنگندگی خوبی دارد. او ترکیبی از فاکتورهایی که می خواهید در یک بازیکن سطح بالا ببینید را دارد - به این معنی که آماده جنگیدن است و البته استعداد هم دارد.
 
در مورد اینکه آیا فکر استراحت دادن به او را داشتید یا نه...
 
به این موضوع فکر کرده بودم. ژیرو برای بازی امروز هم محروم بود و من می دانستم امروز بازی مهمی داریم. در آخر، او همیشه احساس آمادگی دارد.
 
در مورد اینکه الکسیس تقریبا ویژگی های مافوق انسانی دارد...
 
امیدوارم این انرژی را برای ادامه فصل هم حفظ کند. دلیلی برای بیرون گذاشتن او وجود ندارد. به بازیکنی که اعتماد به نفس دارد نگاه می کنید و بین بازی دادن به بازیکنی که در اوج اعتماد به نفس است و استراحت دادن به او مردد می مانید. احساس می کنم وقتی بازیکنی در اوج اعتماد به نفس است، مهم است که اجازه دهید ادامه دهد، خصوصا وقتی پتانسیل فیزیکی ادامه دادن را دارد. او خیلی زود توانش را بازیابی می کند و برای ادامه فصل خواهیم دید شرایط چگونه پیش می رود. در حال حاضر و در تست هایی که میگیریم به نظر می رسد از نظر خستگی هیچ مشکلی ندارد.
 
در مورد فرانسیس کوکلین...
 
فکر می کنم برهه کریسمسِ رضایت بخشی را سپری کرد. فرانسیس در هر سه بازی برهه کریسمس خوب کار کرد. او بسیار بالغ تر شده و در درگیری ها خیلی قوی است. می خواهم بگویم احساس خیلی مثبتی از سه بازی اخیر او دارم.
 
در مورد اینکه آیا برای هفته آینده از هافبک های تیم بازیکنی به ترکیب بر می گردد یا خیر...
 
متئو فلامینی ممکن است برگردد و آرون رمزی شانس کوچکی دارد، همین. میکل آرتتا بیرون خواهد بود. فکر می کنم فلامینی برای ترکیب آماده شود و شاید رمزی کمی شانس داشته باشد.
 
در مورد تئو ولکات...
 
نشانه های مثبتی وجود داشت چون خطرناک بود. می توانستید ببینید کیفیت استارت هایش را از دست نداده و خطرناک به نظر می رسید. کمی بُعد رقابتی بازی را کم دارد و به درگیری ها عادت نکرده که درست خواهند شد. او برای یک سال بیرون بوده. پس از یک سال بیرون بودن، کاری که انجام داد بسیار مثبت بود.
 
در مورد پر مرتساکر...
 
او خوب بازی کرد. پر هم مانند الکسیس بازی های زیادی انجام داده. مقابل ساوتهمپتون در عقب زمین به مشکل خوردیم و فقط پر نبود، به عنوان یک تیم در عقب زمین عملکرد خوبی نداشتیم. راستش این برهه کریسمس را کمی آنالیز کردم - خارج از خانه در 21 و 28 دسامبر و 1 ژانویه بازی کردیم - به عملکرد همه تیم هایی که 28 دسامبر و 1 ژانویه خارج از خانه بازی کردند نگاه کردم. در دو بازی متوالی خارج از خانه، هیچ تیمی برنده نبوده. برای ما، از چهار بازی این برهه، سه بازی خارج از خانه بود و فکر می کنم بیشتر از هر تیم دیگری امتیاز گرفتیم، حتی اگر در ساوتهمپتون بسیار ناامید کننده ظاهر شده باشیم. در بازی های کریسمس، هیچ تیمی در هر دو بازی 28 دسامبر و 1 ژانویه برنده نبوده.
 
در مورد اینکه فقط دو گل زدید...
 
دلیل گاهی کیفیت حریفان است. گاهی دروازبان حریف و گاهی عدم تصمیم گیری درست توسط خودمان. به نظر می رسید می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. از حالا تا ماه می، داشتن ثبات دفاعی اهمیت بیشتری دارد. چندان نگران تعداد گل ها نیستم چون همیشه به نظر می رسد می توانیم موقعیت خلق کنیم. مسلما، گاهی نوسان وجود دارد. گاهی سه موقعیت خلق می کنید و سه گل می زنید و گاهی شش موقعیت و یک گل. به هر حال شانس ها را ایجاد می کنیم.
 
در مورد الکس اوکسلید چمبرلین...
 
فقط یک ضربه خورده است و مشکلی نخواهد داشت.
 
در مورد یایا سانوگو...
 
یایا در حال حاضر اینجا است. سانوگو در سطح بالای لیگ برتر به تجربه بیشتری نیاز دارد. او آماده بازی کردن است ولی گزینه های زیادی در جلوی زمین داریم که کار را برای بازی کردن او سخت می کند.
 
در مورد اینکه آیا بوردو یکی از گزینه های موجود برای اوست یا نه...
 
بارها گفته ام به شخصه لیگ برتر را ترجیح می دهم و هنوز هم همین نظر را دارم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰