loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم برای بازی با چلسی
اخبار تیم برای بازی با چلسی

اخبار تیم برای بازی با چلسی

 
در مورد آخرین به روز رسانی ...
 
در مقایسه با هفته گذشته، در خصوص بازیکنانی که در مقابل استوک سیتی در دسترس بودند، مشکل بزرگی نداریم. خبر خوب اینه که اوزیل بطور حتم در دسترس خواهد.برای الکسیس چند روز آینده تعیین کننده خواهد بود، اما من فکر می کنم این بار بتواند به بازی برسد.
 
در مورد الکسیس...
 
تردید ما برای این است که او مدت طولانی از میادین به دور بوده و اگر شما سعی کنید خیلی زود برگردید خطر عقبگرد در مصدومیت وجود دارد. روشن شدن همه آزمونها یک چیز است، و پس از آن روشن شدن وضعیت او در تمرینات چیز دیگری، اما بعد از اینها شدت یک بازی بزرگ است که شما هرگز نمی توانید در یک جلسه تمرینی آن را داشته باشید. شما بعد از زمان مشخصی می توانید مطمئن شوید که خطر به حداقل رسیده است. من در مورد او محتاط هستم، زیرا ما نمی توانیم موجب وقفه در پیشرفت وضعیت او شویم. یک عقبگرد و شکست در آمادگی می تواند به معنی بیرون بودن او به مدت زیادی از میادین باشد، بنابراین ما نمی خواهیم این ریسک را کنیم.
 
در مورد کوکلن ، ولبک و روزیسکی ...
 
کوکلن زودتر از برنامه زمان بندی شده و بطور کامل امروز به تمرینات برگشت. او هنوز گام هایی را برای سپری کردن مصدومیت پیش رو دارد.هفته بعدی ولبک بطور کامل به تمرینات برخواهد گشت که این خبر خوبی است. امکانش هست روزیسکی در بازی روز جمعه زیر 21 سال بازی کند. او در شروع هفته بیمار بود، اما ما برای او برنامه ریزی کردیم که فردا شب بازی کند. ما بازیکنان کمی داریم که در حال برگشتن به تیم هستند، زیرا ما حالا به دوره ای می رویم که برای ما خیلی حائز اهمیت است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۴۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰