loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با یونایتد
ادامه کنفرانس خبری بازی با یونایتد

ادامه کنفرانس خبری بازی با یونایتد

 
در مورد پرتاب آب دهان (اشاره به پرتاب آب دهان جانی اوانز و پاپیس سیسه روی یکدیگر)...
 
قابل قبول نیست و اتحادیه فوتبال انگلستان باید در این مورد تصمیم بگیرد. ما دوشنبه با منچستر یونایتد بازی داریم و فکر نمی کنم نیاز باشد خودم را بیش از اندازه وارد این موضوع کنم. باید برخورد را به عهده اتحادیه فوتبال انگلستان بگذارید. فکر می کنم آنها تاکنون خیلی خوب با اینگونه اتفاقات برخورد کرده اند.
 
در مورد رفتار مربیان در قبال یکدیگر (اشاره به درگیری استیو بروس و گوستاوو پویت کنار زمین)...
 
این یک موضوع دیگر است. همه می خواهند ما مربیان رفتار بسیار خوبی داشته باشیم بنابراین شاید مجبور باشید بین منطقه مربیان دیوار بکشید! هر چه فاصله مناطق فنی مربیان بیشتر باشد، بهتر است. در ورزشگاه های مدرن شرایط مناسب تر است. برای مثال در امیریتس تاکنون هیچ برخوردی نداشته ایم چون فاصله زیادی بین مربیان وجود دارد. وقتی مناطق فنی به هم نزدیک باشند، اتفاقی که می افتد این است که هر دو مربی با داور چهارم بحث می کنند و خیلی زود مجادله رخ می دهد. چون همیشه فشار در کنار زمین زیاد است، بحث ها خیلی زود می توانند به درگیری فیزکی منجر شوند. در مجموع معتقدم فاصله بین مناطق فنی نقش مهمی در آرامش کنار زمین دارد.
 
در مورد انتقادات رسانه ها از ون خال...
 
امروزه شرایط اینچنین است. الان همه باید هر روز از یکی انتقاد کنند وگرنه شب نمی توانند راحت بخوابند! چون شغل ما در معرض دید عموم است، باید این را بپذریم.
 
در مورد اصلاحاتی که وقتی به آرسنال آمدید انجام دادید...
 
اول باید با باشگاه جدیدتان، با تیم تان و سپس با بازیکنانی که برای شما بازی می کنند آداپته شوید. آداپته شدن با لیگ مشکل بزرگی نیست و مسئله مهمتر انطباق با سبک بازی تیم و کیفیت بازیکنان است. مهم است که بازیکنانی که دارید را خوب بشناسید. باور دارم منچستر یونایتد در حال بازسازی است چون امسال بازیکنان جدید زیادی دارند. وقتی من به اینجا آمدم، تیم جا افتاده ای داشتم که به بازی کردن در لیگ برتر عادت داشتند. زیاد به منچستر یونایتد توجه نمی کنم- به باشگاه خودم و چیزهایی که می خواهیم به دست بیاوریم و چگونگی به دست آوردن آنها توجه می کنم. اظهارنظر در مورد منچستر یونایتد را به بقیه واگذار می کنم.
 
در مورد داشتن عمق و قدرت...
 
بله، ما بر این مشکلات چیره شده ایم. وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارید مردم این موارد را زیر سوال می برند. دوست دارم بگویم ما شغلی را انتخاب کرده ایم که رقابت قسمتی از آن است - پس نمی توانیم از آن شکایت کنیم چون خودمان انتخاب کرده ایم. هیچ وقت اینگونه سوالات را درک نکرده ام چون قسمتی از شغل ما است. شغل ما این است تا به باشگاه خدمت کنیم و با دیگران رقابت. مهمترین مسئله دستاوردهای باشگاه است. همه ما برای همین اینجا هستیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰