loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین صحبت‌های ونگر در مورد نقل و انتقالات
آخرین صحبت‌های ونگر در مورد نقل و انتقالات

آخرین صحبت‌های ونگر در مورد نقل و انتقالات

 
در مورد اینکه آیا قیمت جان استونز (مدافع 22 ساله - از اورتون به سیتی با 47.5 میلیون پوند) باعث تورم در بازار شده است یا خیر...
 
بله، می‌دانیم که در انگلستان رقم‌های نقل و انتقالات بسیار بالا هستند چون پول زیادی وجود دارد. وقتی می‌خواهید از خارج از انگلستان هم خرید کنید باز هم رقم‌ها بالا هستند چون باشگاه انگلیسی هستید. بنابراین نباید زیاد از پول‌هایی که خرج می‌شود تعجب کنید چون باشگاه‌ها نیازی به پول ندارند و فقط در صورتی که رقم پیشنهادی بسیار بالا باشد به بازیکن اجازه خروج می‌دهند.
 
در مورد اینکه پیدا کردن بازیکنانی با قیمت مناسب سخت‌تر شده است...
 
زیاد نه ولی فکر می‌کنم متقاعد کردن مردم به اینکه می‌توانید با قیمتی معقول بازیکن خوبی را بگیرید از همیشه سخت‌تر شده است چون همه فکر می‌کنند کیفیت با پولی که برای بازیکن داده می‌شود رابطه مستقیم دارد. در خیلی از موارد هم این دیدگاه درست است و بازیکنان خوب خرج زیادی بر می‌دارند ولی هنوز هم می‌توانید بازیکنانی با کیفیت بالا با قیمتی معقول پیدا کنید.
 
در مورد اینکه چه چیزی می‌توانید در مورد خریدهای احتمالی آرسنال بگویید...
 
ببینید امروز تمرکز من زیاد روی این موضوع نیست چون فردا بازی خیلی مهمی داریم. نقل و انتقالات برای این بازی کمکی به ما نخواهد کرد چون ترکیب قدرتمندی داریم. باید با ترکیبی که داریم برای بازی یکشنبه آماده شویم. مسلما سه مدافع مرکزی‌مان را در اختیار نخواهیم داشت. در اغلب موارد مصدومیت‌ها در یک پست رخ می‌دهند - ولی باور دارم ترکیب مناسبی برای خوب کار کردن داریم و اطمینان دارم خوب کار خواهیم کرد. از نظر نقل و انتقالاتی هم هر زمان کاری انجام دهیم شما را در جریان خواهیم گذاشت.
 
در مورد شکردان مصطفی...
 
نه، نمی‌توانم به شما چیزی بگویم.
 
در مورد اینکه به چند بازیکن نیاز دارید...
 
من روی اعداد حساب نمی‌کنم چون در اینصورت بازیکنان زیادی خواهیم داشت. مثل خیلی از تیم‌ها، اگر بازیکن با کیفیتی پیدا کنیم ترکیب تیم را تقویت خواهیم کرد.
 
در مورد اینکه به غیر از دفاع برای چه پست‌های دیگری بازیکن می‌خواهید...
 
پست بخصوصی وجود ندارد که در آن بازیکن بخواهیم. خرید به پیدا کردن بازیکن با کیفیت ربط دارد. اگر در هر پستی بازیکنی پیدا کنیم که بتواند تیم ما را تقویت کند و کیفیت بسیار بالایی را به تیم بیاورد، او را خواهیم خرید.
 
در مورد اینکه از تورم قیمت‌های بازیکنان خسته شده‌اید...
 
زیاد خسته کننده نیست - بیشتر شگفت آور است تا خسته کننده. ما می‌دانستیم که این قیمت‌ها روزی پرداخت خواهد شد. پیش بینی کردن آن سخت نبود. مسلما سخت بود که پنج یا ده سال گذشته رسیدن به این سطح قیمتی را تصور کنید ولی شاید این حاصل موفقیت و معروفیت لیگ برتر باشد. قبلا گفته بودم که قیمت یک بازیکن معمولا به استعداد، قدرتی که به تیم می‌دهد، سن و پول آزادسازی او بستگی دارد. پس از آن ما در یک سیستم رقابتی هستیم و اگر رقیب شما بخواهد 40 میلیون برای بازیکنی بدهد، شما باید 45 میلیون برای او بدهید.
 
در مورد اینکه باشگاه‌های بزرگ بازیکنان بزرگ می‌خرند...
 
شما روی ترکیب و کیفیتی که دارید تمرکز می‌کنید و سعی می‌کنید برای هر جا که لازم است تقویت شود بازیکن بخرید. به طور ویژه با منچستر یونایتد بر سر خرید بازیکن رقابت نداشتیم و هر کاری که می‌خواستیم انجام دهیم را انجام دادیم و می‌خواهیم بیشتر هم انجام دهیم. سعی می‌کنیم با دارایی‌هایی که داریم در سطحی که هستیم رقابت کنیم و سعی خواهیم کرد با منچستر یونایتد رقابت کنیم و این را یکشنبه گذشته برابر سیتی نشان دادیم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۲۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴,۴۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰